Ik moet tot 12.00 praktijk draaien en dan stap ik op de trein naar Groningen. 07.00 de eerste op bezoek gehad
BlackFlank p14 new roof design!! :D
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Ik ben zelf niet zo'n fan van DL's, maar staat je bakkie goed
Ga je ze nog zwart maken? je kunt er ook een zwart kapje op nemen, kun je nog eens wisselen tussen chroom en zwart

Ga je ze nog zwart maken? je kunt er ook een zwart kapje op nemen, kun je nog eens wisselen tussen chroom en zwart

- Erwin CS
- Be Mini

Bericht
......misschien een nieuwe MOD????
Met die zwarte kapjes vind ik wel coolGreyCooperS schreef:Ik ben zelf niet zo'n fan van DL's, maar staat je bakkie goed![]()
Ga je ze nog zwart maken? je kunt er ook een zwart kapje op nemen, kun je nog eens wisselen tussen chroom en zwart![]()
Respect 2 All 
- BlackFlank
- Mod virus alert!

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!

Bericht
Kans is groot dat ze smelten ja, 80% oid van de energie wordt omgezet in hitte, slecht een klein deel in licht.
- GreyCooperS
- Forum Junky
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Bericht
MOOI MODJE kerel
misschien wil die ze er wel nooit meer af halenMartijnGizmo schreef:Wel om denken dat je dan je grootlicht niet per ongeluk aandoet terwijl ze erop zitten!
MOOI MODJE kerel
burn rubber not your soul

- BlackFlank
- Mod virus alert!

- BlackFlank
- Mod virus alert!

Bericht
heb net de bedrading aangesloten.. wat een gek*t! maar het zit en het werkt niet
volgens de MINI-man op me stage komt dit omdat het regelapparaat even geprogrammeerd moet worden. dus dit gaat hij morgen even doen 
- BlackFlank
- Mod virus alert!

Bericht
Ze doen het
er was ook nog een lampje stuk maar dat was een kwestie van vervangen. Ik kan nu mooi de vogels uit de boom schijnen

Laatst gewijzigd door BlackFlank op 31 jan 2012, 18:55, 3 keer totaal gewijzigd.
Onze sponsors