Mijn mening

Sid
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 feb 2007, 23:39

haha, hans we hebben een kamaraad schenen schopper erbij >)

tja ben wel wat anders gewend op forums (scooterforum, modchip forum gezien ik meuk importeer, oftewel: jongerenforums) en daar gaat het veel onbeschofter aan toe. Vind dit forum juist altijd super netjes en daarom voel je je hier ook meteen betrokken 8)

vind het altijd allemaal wel prima beetje schenen schoppen links en rechts, zolang het maar niet persoonlijk wordt.
ferdinand is misschien indirect persoonlijk, maar denk meer dat hij meer wilde shockeren ;)

EN NU VERDOMME WEER ALLEMAAL LEUK EN LIEF DOEN :mrgreen: :s
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 feb 2007, 00:01

>)
Afbeelding
emillio
Be Mini
Be Mini

14 feb 2007, 21:25

Nou, ik was niet van plan schenen te gaan schoppen...maar heb sinds vandaag een R56 Cooper tot mijn beschikking voor de komende 3 dagen. (Auto bij de schadeboer....zie http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=3376)

Maar dit is wel even de mogelijkheid om eens rustig na te denken wat ik nu eigenlijk van de R56 vind.

Had in de showroom aal een paar keer gesnuffeld, maar je weet pas wat het is als je er mee gaat rijden.

Het betreft hier de Cooper R56 Pure Silver metallic...kleur is een beetje saai...standaard lichtmetaal doet mij ook wat goedkoop aan...

Interieur is volgens mij ook helemaal standaard...misschien op de stof/leder Ray Carbon Black stoelen na.

Interieur komt me bij deze uitvoering dan ook erg "gewoontjes"over. Conclusie...wel een beetje kleurvol aankleden, standaard opties maken van de R56 een erg middelmatige bak.

Opvallend is wel...er piept, kraakt echt werkelijk waar helemaal NIETS!!!
Dat was ik niet meer gewend in mijn Mini :evil:

M.a.w. degelijkheid alom!

Radio Boost CD is echt bagger.....wat een mutsengeluid komt daar uit...of het zo uit de YOKO fabrieken wordt gehaald :s

Motorisch wel een enorme verandering....rustig, vlot, gedoseerd....maar misschien wel iets te netjes voor een klassieker als de Mini....(staat ook pas 100 km op de teller....5 dagen geleden op kenteken gezet)
Nu heb ik zelf de roffelende Laser uitlaat eronder liggen, maar dit is wel erg stil...

Kortom: Leuke nieuwe wagen, maar je moet hem wel enorm opsmukken met accesoires en kleur accenten om er een beetje vlot bakkie van te maken! :mrgreen:

Als me de komende dagen nog wat opvalt...dan meld ik het nog wel even!

Dit is het testobject...
Afbeelding
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 feb 2007, 21:34

kleurtje is ook niet de meest inspirende kleur bij een druilerig weertype maarre... wel leuk dat je 'm een paar dagen aan de tand mag voelen.
Ben benieuwd wat je er na 3 volle dagen van vind.

enne...sterkte met je herstelkwestie!!
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
emillio
Be Mini
Be Mini

14 feb 2007, 21:41

Was al bang dat ik weer zo'n splinternieuwe BMW 1-serie moest gaan rijden (verwend ventje :mrgreen: :mrgreen: )
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 feb 2007, 21:41

Arjan schreef:kleurtje is ook niet de meest inspirende kleur bij een druilerig weertype maarre... wel leuk dat je 'm een paar dagen aan de tand mag voelen.
Ben benieuwd wat je er na 3 volle dagen van vind.

enne...sterkte met je herstelkwestie!!
Hahaha, die proberen je gewoon een nieuwe aan te smeren. Inderdaad wel een saai kleurtje met dit weer, maar ja, met dit weer is alles saai. Behalve het rijden in de MINI dan >) Radio-boost kan inderdaad veel beter (vorige was echt beter, ik weet het zeker!), maar goed hij is goed genoeg. :mrgreen:
Afbeelding
emillio
Be Mini
Be Mini

14 feb 2007, 21:45

After market Radio is zeker helemaal geen optie in de R56...
(Zou niet weten waar je hem moet laten?)

Maar valt me echt 100% tegen...had al wat gelezen over dit onderwerp, maar dit is echt slecht.

Ooit wel eens in een nieuwe Golf naar het geluid geluisterd?...daar kunnen die BMW mannen nog een voorbeeld aan nemen.

Heb in diverse BMW 1-series gereden als leenauto...mmm...geluid ook al niet denderend, terwijl het in de oude 3 serie dik in orde was...

Zijn die Duitsers aan het bezuinigen? :s
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 feb 2007, 21:50

vast geen Grundig :lol:
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 feb 2007, 21:52

emillio schreef:After market Radio is zeker helemaal geen optie in de R56...
(Zou niet weten waar je hem moet laten?)

Maar valt me echt 100% tegen...had al wat gelezen over dit onderwerp, maar dit is echt slecht.

Ooit wel eens in een nieuwe Golf naar het geluid geluisterd?...daar kunnen die BMW mannen nog een voorbeeld aan nemen.

Heb in diverse BMW 1-series gereden als leenauto...mmm...geluid ook al niet denderend, terwijl het in de oude 3 serie dik in orde was...

Zijn die Duitsers aan het bezuinigen? :s
Ik luister weinig naar de radio of cd's, maar vind het wel belangrijk dat er iets goed in zit. De boxen kan je zo veranderen en volgens onze lokale autoshop kan er vrij simpel een hoop gedaan worden om het te verbeteren zonder dat de radio eruit moet.

Maar goed ALS ik de radio aan heb vind ik hem prima zat. Wel zonde dat hij dezelfde naam heeft gekregen maar zoveel slechter is dan de oude Boost... :(
Afbeelding
emillio
Be Mini
Be Mini

14 feb 2007, 21:55

Ja...speakertjes doet een hoop met je sound....

Ben benieuwd wat je er aan gaat verspijkeren, en hoor het graag een keertje ergens in het land!

Sorry...ik lijd aan audiofilie :s
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 feb 2007, 21:57

:lachuh
Afbeelding
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

14 feb 2007, 22:29

emillio schreef:Was al bang dat ik weer zo'n splinternieuwe BMW 1-serie moest gaan rijden (verwend ventje :mrgreen: :mrgreen: )
Ikke lekker wel. :p (118D) :p :p
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

14 feb 2007, 22:43

Ben benieuwd of emillio de beleving ook minder vindt geworden t.o.v. z'n huidige MINI. Kanttekening is daarbij dat de leen MINI op 15" het asfalt raakt en die van hem 17".
Ik hoor van degene die een Cooper S hebben deze signalen niet. Dit omdat ze sportonderstel hebben, 17" of 18" wielen en natuurlijk veel meer vermogen.
Blont-007 schreef:
emillio schreef:Was al bang dat ik weer zo'n splinternieuwe BMW 1-serie moest gaan rijden (verwend ventje :mrgreen: :mrgreen: )
Ikke lekker wel. :p (118D) :p :p
Laatste keer had ik een 325i :p
Laatst gewijzigd door Mini Poeper op 14 feb 2007, 22:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Sid
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 feb 2007, 22:46

en ik werd op het station afgezet :p
ow das niet cool :|
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

14 feb 2007, 22:49

Sid schreef:en ik werd op het station afgezet :p
ow das niet cool :|
Ha ha ha, dat heb ik ook weleens hoor maar dit komt doorgaans omdat ik dit zelf aanbied.
Tja, rijdt jij weg met een leenauto naar school en staat daar vervolgens de hele dag niks te doen terwijl iemand anders 'm wellicht nodig heeft voor z'n werk. Als ik om een auto vraag krijg ik die altijd.

Terug naar “MINI-talk”