Beste mede forumgenoten,
Een vraagje:
Heb tijden geleden eens een foto van een erg ( misschien te ) dikke spoiler gezien.
Het betreft een dakspoiler voor op een clubman, wellicht ook voor andere types maar dit is mij niet bekent.
De spoiler staat niet helemaal achter op het dak maar net een stukje terug.
Spoiler is vrij breed, zowel aan de bovenkant als aan de zijkant en van dicht materiaal.
Net zo breed als de auto en loopt boven de auto parallel aan het dak en dan aan de uiteinden iets omhoog om dan haaks naar beneden te gaan naar het watergootje.
De spoiler staat niet op pootjes.
Hoop dat dit een beetje duidelijk is, komt uit mijn geheugen en is alweer een tijdje geleden.
Ben aan het zoeken geweest op het forum en het net, maar kan niets vinden.
Iemand een idee en een afbeelding?
Oh ja het zou mooi zijn als iemand dan ook nog weet of de spoiler nog te koop is en geschikt voor een R55.
Meningen over de schoonheid ervan zijn ook welkom.
Het voorjaar komt eraan en dan begint het te kriebelen, andere striping, spoiler?
Alvast bedankt voor de reacties, kijk er naar uit.
Groetjes,
Anjo
Spoiler type?
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- clubwoman
- Nieuwsgierig
Bericht
@ Martijn
Ja ja, deze bedoel ik.
Vindt hem erg mooi.
Bedankt voor de zeeeer snelle reactie, ga eens op zoek naar een gebruikte of goed te betalen nieuwe.
Aan het googelen geweest en ook een safetycar gezien met deze spoiler, ziet er top uit.
Zie in het dagelijkse leven geen clubmannen met zo'n spoiler, waarom is dat?
Kwestie van mijn zeer slechte smaak of iets anders?
Grr.
Anjo
Ja ja, deze bedoel ik.
Vindt hem erg mooi.
Bedankt voor de zeeeer snelle reactie, ga eens op zoek naar een gebruikte of goed te betalen nieuwe.
Aan het googelen geweest en ook een safetycar gezien met deze spoiler, ziet er top uit.
Zie in het dagelijkse leven geen clubmannen met zo'n spoiler, waarom is dat?
Kwestie van mijn zeer slechte smaak of iets anders?
Grr.
Anjo
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vooral lekker doen waar je zelf zin in hebt, het leven is al saai genoeg!clubwoman schreef:Kwestie van mijn zeer slechte smaak of iets anders?

- clubwoman
- Nieuwsgierig
Bericht
Moet er eerst een zien te vinden.
Het liefst een gebruikte.
Zag op de officiele mini site een prijs VANAF € 218, valt me mee, maar zal wel ongespoten zijn.
Spuiten en monteren zal dan ook weer een fortuin kosten.
Morgen misschien even langs de stealert.
Mocht iemand tips hebben waar er een te krijgen is, of er een te koop heeft, laat het maar weten.
Het liefst een gebruikte.
Zag op de officiele mini site een prijs VANAF € 218, valt me mee, maar zal wel ongespoten zijn.
Spuiten en monteren zal dan ook weer een fortuin kosten.
Morgen misschien even langs de stealert.
Mocht iemand tips hebben waar er een te krijgen is, of er een te koop heeft, laat het maar weten.
- frankie
- Volledig MINI minded!
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
deze wordt gewoon geplakt, dus montage is niet zo duur. Ik ben er destijds ook naar op zoek geweest, maar heb het nooit voor een nette prijs kunnen vinden.
Maar ik vind het persoonlijk de dikste spoiler voor een Clubman. Adriaan heeft 'm ook op z'n Clubman zitten.
Maar ik vind het persoonlijk de dikste spoiler voor een Clubman. Adriaan heeft 'm ook op z'n Clubman zitten.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Adriaan = "Cooperdriver"
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
klopt, dank u meneer Altijd Open

- clubwoman
- Nieuwsgierig
Bericht
Even bij cooperdriver gekeken staat erg netjes, is een mooie spoiler.
Als je zo'n spoiler al een poosje op je dak hebt zitten wil je er toch wel een keer vanaf, toch?
@ Mushrop: als jij hem al niet kon vinden voor een nette prijs zal het lastig worden.
Heb gisteravond en een klein stukje van de nacht besteed aan het zoeken, maar nog niets kunnen vinden.
Ik hou mijn ogen open, als jullie dat ook zouden willen doen, samen met de oortjes, dan moet het een keer goed komen.
Heeft iemand trouwens een hele mooie striping voor een clubman?
Het betreft een striping voor de zijkant.
Zag de striping van een safetycar clubman ( groen ) uit 2008, best leuk maar een beetje oldschool.
Heb zelf bonnetstriping over de motorkap en achterzijde, ( zie gallery ) hier wil ik nog een smal lijntje naast plakken
Ben niet zo handig in het photoshoppen maar als iemand het leuk vindt om eens een opzetje voor een clubman te maken, doen!
Tijdens een brainwave de gedachten laten gaan over een soort stealth achtige striping over de zijkant, of de hele auto.
Ideeen,voorbeelden of een stukje kunst, laat maar komen.
Groetjes,
Anjo
Als je zo'n spoiler al een poosje op je dak hebt zitten wil je er toch wel een keer vanaf, toch?
@ Mushrop: als jij hem al niet kon vinden voor een nette prijs zal het lastig worden.
Heb gisteravond en een klein stukje van de nacht besteed aan het zoeken, maar nog niets kunnen vinden.
Ik hou mijn ogen open, als jullie dat ook zouden willen doen, samen met de oortjes, dan moet het een keer goed komen.
Heeft iemand trouwens een hele mooie striping voor een clubman?
Het betreft een striping voor de zijkant.
Zag de striping van een safetycar clubman ( groen ) uit 2008, best leuk maar een beetje oldschool.
Heb zelf bonnetstriping over de motorkap en achterzijde, ( zie gallery ) hier wil ik nog een smal lijntje naast plakken
Ben niet zo handig in het photoshoppen maar als iemand het leuk vindt om eens een opzetje voor een clubman te maken, doen!
Tijdens een brainwave de gedachten laten gaan over een soort stealth achtige striping over de zijkant, of de hele auto.
Ideeen,voorbeelden of een stukje kunst, laat maar komen.
Groetjes,
Anjo
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
voor het betere plakwerk kun je Ida (Blont007) even een PM sturen. Ideeën kun je hier vast wel opdoen: http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=6817

Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors