florisvandam schreef:Dat word flink wat taart meenemen naar de eerst volgende meeting, toch Blont-007
Mijn mening
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Jammer hoor Ferdinand dat dat nou niet op een normale/volwassen manier kan. Vind ik echt jammer...
Nee, maar wat MINIJCW al zegt, hij heeft er elke keer weer wat over te zeuren!Hans schreef:Hij zegt toch niks verkeerd en valt ook de R56 rijder niet aan.. het staat alleen verkeerd hier

- Gebo
- Mod virus alert!
Bericht
), maar volgens mij is het op een forum waar liefhebbers bij elkaar komen om samen lekker over MINI's te lullen ook niet echt nodig om tegen schenen te schoppen
.
Natuurlijk kun je je mening geven, maar dat kan ook op een tactvolle manier denk ik. Je kunt ook gewoon aangeven dat iets niet helemaal jouw smaak is, of jouw "ding". Daarmee heb je je punt gemaakt, en laat je iemand die wel die keuze heeft gemaakt voor die bepaalde kleur of dat type auto gewoon in z'n waarde.
Volgens mij gaat het erom dat we samen lol beleven aan het lullen over MINI's..
Kan aan mij liggen..(leeftijd?Sid schreef:beetje schenen schoppen, niks mis mee![]()
zolang het maar niet persoonlijk wordt.

Natuurlijk kun je je mening geven, maar dat kan ook op een tactvolle manier denk ik. Je kunt ook gewoon aangeven dat iets niet helemaal jouw smaak is, of jouw "ding". Daarmee heb je je punt gemaakt, en laat je iemand die wel die keuze heeft gemaakt voor die bepaalde kleur of dat type auto gewoon in z'n waarde.
Volgens mij gaat het erom dat we samen lol beleven aan het lullen over MINI's..

- 320d touring
- BBQ hulpkok
Bericht
Die leeftijd kun je wel eens een punt mee hebben
Ben zelf ook geen broekie meer !
Verder graag op een positieve manier over onze gezamenlijke hobby ouwe.....

Ben zelf ook geen broekie meer !

Verder graag op een positieve manier over onze gezamenlijke hobby ouwe.....
Onze sponsors