Gaat mooi worden Hans
is niet meer, terug naar BMW
- pepper2011
- 4 op een rij!

Bericht
ut heeft ff geduurd maar dan hebbie ook wat..........
.
Heb je super geregeld Roy
, werd op het laatste moment nog ff spannend maar na een hoop
, ben er morgen om ongeveer 9 uur
....................................................................................................................................................................................................................word vervolgd

Heb je super geregeld Roy
- pepper2011
- 4 op een rij!

Bericht
Het begin is er
thnx voor je reactie
JJJJ schreef:dat zijn nog eens geweldige pakketjes!!
Gaat mooi worden Hans
- pepper2011
- 4 op een rij!

Bericht
Thnx man, morgen ff op en neer naar Enschede begin is er iedergeval en nu de velgen nog
speedy schreef:Gaaf man ! Goede plannen
Laatst gewijzigd door pepper2011 op 26 jan 2012, 23:28, 1 keer totaal gewijzigd.
- pepper2011
- 4 op een rij!

Bericht
Wat betreft de velgen...pfieuwwwwwwwww is echt een ramp
wel leverbaar zegt de éné, niet leverbaar zegt de ander, wat betreft die rials, zijn niet meer leverbaar in zwart, dussssssssssssssssssss misschien is dit wel wat??????

- Fred
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ook erg gave velgen, check speedy's topic ff als je ze wil zien onder een pw met aero
. Als die stijl je wat zegt kan je ook ff kijken naar Barracuda Karizzma, die zijn ook 18"x8j, maar wel helemaal zwart. Verschil tussen beide zit hem vooral bij de spaken zelf, van die tenzo's lopen ze wat bol, van die barracuda's niet 
- speedy
- NMC Legend

Bericht
hij heeft mij twee sets voor een mooie prijs verkocht
Vraag Roy is naar de prijspepper2011 schreef:Wat betreft de velgen...pfieuwwwwwwwww is echt een rampwel leverbaar zegt de éné, niet leverbaar zegt de ander, wat betreft die rials, zijn niet meer leverbaar in zwart, dussssssssssssssssssss misschien is dit wel wat??????
- pepper2011
- 4 op een rij!

Bericht
@ Speedy, je topic staat bij me favorieten lollllllllllllll, meeste tijd op dit forum ben ik bezig om wat ideetjes op te doen
maar moet zeggen erg fraaie cooper heb je met die velgen

Maar wat heeft je besloten om ze helemaal zwart te maken
, vind dat accentje juist zo mooi.......grtz Hans

Maar wat heeft je besloten om ze helemaal zwart te maken
- speedy
- NMC Legend

Bericht
Vind ik net te chique staan ( midden vind ik niet zo mooi met dat zilver)
En de bolling ( is dit ned.
) van de spaken oogt door de kleine bies heel vreemd....
Randje had ik natuurlijk ook al met die pw lip en daar kon dit randje echt niet tegenop dus ik wilde compleet wat anders of gewoon de pw lip doorrijden in de winter ( had de eerste tenzo gekocht als wintervelg )
Dus toen besloten ze dezelfde dag nog te verkopen
Jaar later weer de tenzo gekocht en besloten om
ze glans zwart te laten maken en is echt heeeeeeel erg dik geworden al zeg ik het zelf ! Veel ruiger en de bolling van de spaken vind ik nu juist mooi en toen afschuwelijk, het geeft juist die dikke uitstraling dat de spaken uitsteken .
Heb nu met de zwarte tenzo tov die met grijze rand wel 5mm spacer en dat verschil is best goed te zien op bovenstaande foto's
.
En de bolling ( is dit ned.
Randje had ik natuurlijk ook al met die pw lip en daar kon dit randje echt niet tegenop dus ik wilde compleet wat anders of gewoon de pw lip doorrijden in de winter ( had de eerste tenzo gekocht als wintervelg )
Dus toen besloten ze dezelfde dag nog te verkopen
Jaar later weer de tenzo gekocht en besloten om
ze glans zwart te laten maken en is echt heeeeeeel erg dik geworden al zeg ik het zelf ! Veel ruiger en de bolling van de spaken vind ik nu juist mooi en toen afschuwelijk, het geeft juist die dikke uitstraling dat de spaken uitsteken .
Heb nu met de zwarte tenzo tov die met grijze rand wel 5mm spacer en dat verschil is best goed te zien op bovenstaande foto's
Onze sponsors