Go Pro topic
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
32GB Class 6van Transcend heb je voor 3 tientjes, uit de hand filmen of van een monopod moet je helemaal niet willen met een GoPro, daar zijn veel betere camera's voor te krijgen... 

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- m-dejong
- Be Mini
Bericht
Je hebt verschillende deurtjes en omhulsels ervoor. Deurtje voor totaal waterdicht, een met wat gleuven erin voor beter geluid(bijvoorbeeld binnen in). Ook kan je nog speciaal omhulsel kopen bij de Hero2 waardoor je een microfoon kan inpluggen.Batje schreef:Haha gaaf man!! Vroeg me al af waar jullie die uitlaat beelden mee maakte, Wist het niet zeker ivm het best goede geluid dat je hoort. Ook omdat de go pro water dicht is dacht k altijd dat t geluid wel iets minder zou zijn. Niet dus.
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja, zie het als gereedschap. Het is een middel, geen doel... En laat de spatie weg.m-dejong schreef:Heb jij nog tips voor het gebruiken van de Go Pro? Aangezien ik het kanaal en facebook pagina waar ik aan werk graag naar hoger niveau wil helpen.

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Even doorsparen en de waarde van een GoPro aan je vriendin geven om zonder gezeur van jouw kant van te mogen shoppen... - PROBLEM SOLVED
- Bashjuh
- Nieuwsgierig
Bericht

Waar ik me over verbaasde bij met die GoPro is de snelheden waarbij hij gewoon vast blijft zitten.
Op het rechte stuk reden we ongeveer 150/160, en ook nog in de volle regen! dat was totaal geen probleem voor dat ding.
echt heeel gaaf apparaat!
Zeker een nederlandse MINI!! de mijne zelfsBatje schreef:Kwam net dit filmpje tegen op de FB pagina van gopro.
Hier helemaal geweldig maar zeker wel leuk. T is wel een Nederlandse mini
Kanaal is van GoProHDAction

Waar ik me over verbaasde bij met die GoPro is de snelheden waarbij hij gewoon vast blijft zitten.
Op het rechte stuk reden we ongeveer 150/160, en ook nog in de volle regen! dat was totaal geen probleem voor dat ding.
echt heeel gaaf apparaat!
Onze sponsors