Nou ja we zullen het zien! Tot die tijd !zoals MMJWORKS ook al zij, inderdaad een goede prestatie van ten Brinke. Toch opmerkelijk voor een debutant. Klasse!

Gebeurt in de autosport wel vaker dat dit soort dingen een paar weken na een race pas behandeld wordt...Marcel Always Open schreef:Wat ik niet begrijp; waarom duurt het drie weken totdat het protest van die Flash Gordon is beantwoord door de jury? het is toch uitgemaakte zaak dat er geen of een niet-reglementaire restrictor is geconstateerd door de technische commissie. Nu rijd die vent lekker door en dan kan je hem met goed fatsoen niet meer achteraf uit de race zetten toch? Ik snap dat hij de volgende dag nog mag rijden terwijl de jury zich een dagje beraadt over de feiten, maar drie weken lang?
Achteraf straffen/diskwalificeren is echt not done. IMHO
Gebeurd inderdaad wel vaker, maar deze diskwalificatie is wel voor discussie vatbaar, dat vind ik ook. (En ik ben niet voor GordonMarcel Always Open schreef:Wat ik niet begrijp; waarom duurt het drie weken totdat het protest van die Flash Gordon is beantwoord door de jury? het is toch uitgemaakte zaak dat er geen of een niet-reglementaire restrictor is geconstateerd door de technische commissie. Nu rijd die vent lekker door en dan kan je hem met goed fatsoen niet meer achteraf uit de race zetten toch? Ik snap dat hij de volgende dag nog mag rijden terwijl de jury zich een dagje beraadt over de feiten, maar drie weken lang?
Achteraf straffen/diskwalificeren is echt not done. IMHO
Onze sponsors