Het oranje icoon "muziek" is niet hetzelfde als de (paarse) iTunes app.
De paarse itunes app is niet te verwijderen maar waarschijnlijk wel per ongluk wel naar een submap te verslepen.
Het Apple topic
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het kan ook zijn dat hij iTunes gerestrict heeft.... :
https://discussions.apple.com/thread/18 ... 0&tstart=0
https://discussions.apple.com/thread/18 ... 0&tstart=0
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
http://itunes.apple.com/us/app/mini-lin ... 38915?mt=8
ik probeer deze "MINI Link" app te downloaden maar die staat alleen op de USA Apple Server. Betekent dit dat ik het programma niet kan gebruiken? Als ik met m'n apple-ID inlog zegt die dat ik naar de US applestore verbonden wordt. En daar krijg ik dan weer door dat mijn Apple-ID alleen voor NL geldig is. Maar als ik een tijdelijke Apple-ID aan zou maken , krijg ik het toch weer niet normaal werkend op m'n IPhone en IPad2?
ik probeer deze "MINI Link" app te downloaden maar die staat alleen op de USA Apple Server. Betekent dit dat ik het programma niet kan gebruiken? Als ik met m'n apple-ID inlog zegt die dat ik naar de US applestore verbonden wordt. En daar krijg ik dan weer door dat mijn Apple-ID alleen voor NL geldig is. Maar als ik een tijdelijke Apple-ID aan zou maken , krijg ik het toch weer niet normaal werkend op m'n IPhone en IPad2?
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
ik begrijp het helemaal. Ik had al een ipad en ipod, dan koop je geen HTC of Samsung als je weer een telefoon moet.
Gr, Marcel
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Marcel Always Open schreef:http://itunes.apple.com/us/app/mini-lin ... 38915?mt=8
Dus het werkt bij jou wel?Ragnar schreef:marcel thanks for the tip grappige app..
Gr, Marcel
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
Marcel, je moet er een US account voor aanmaken. Even een adres in de US opzoeken, en een AppleID aanmaken. Zo heb ik het adres van het hoofdkantoor van Apple gebruikt. 
De app pakt mijn VIN nr alleen niet op. Zal wel alleen voor US-MINI's zijn....

De app pakt mijn VIN nr alleen niet op. Zal wel alleen voor US-MINI's zijn....
- S-67
- Be Mini
Bericht
Heel veel apps zijn gratis te downloaden dus jailbreak hoeft in principe niet, mijne is nog origineel, apps die ik vooral download zijn toch nieuwsapps etc. Met jailbreaken gebeurt er verder niks trouwens.. is heel erg simpel, op youtube staan tevens heel veel videos met uitleg etc. hoe je dat kunt doen.
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Nu ben ik vandaag eens begonnen met nieuwsgroepen,
- Aangemeld en betaald voor Eweka
- Unison gedownload en direct een licentie voor gekocht
Wil ik gaan downloaden, en netjes een servertje ingevuld bij Unison, deed ie het niet.. Op poort 119 herkent ie het adres niet. Daarna op een andere poort gezet (563 en 443) en komen er zowel bij server als wachtwoord groene vinkjes te staan. Downloaden dus! Nee!
Nu blijven die dingen in de wachtrij hangen...
Help!?!
- Aangemeld en betaald voor Eweka
- Unison gedownload en direct een licentie voor gekocht
Wil ik gaan downloaden, en netjes een servertje ingevuld bij Unison, deed ie het niet.. Op poort 119 herkent ie het adres niet. Daarna op een andere poort gezet (563 en 443) en komen er zowel bij server als wachtwoord groene vinkjes te staan. Downloaden dus! Nee!
Nu blijven die dingen in de wachtrij hangen...
Help!?!
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors