Hey,
Wil toch voor de zekerheid bij mijn 5 mm spacers langere bouten gebruiken want ik de 1 zegt kan originele bouten gebruiken bij 5 mm spacer en de ander raad het af dus zekere voor onzekere.
Kan iemand mij vertellen welke lengte ik nodig heb bij 5 mm spacers ?
Vraag over langere bouten
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Rosmalen
Bericht
5mm langer dan origineel?
hahaha
of is dat te makkelijk gedacht?
de regel is meestal de bout of moer minimaal 3x rond.. dan zijn er genoeg windingen.. weet alleen niet of dit ook hierbij opgaat :role

of is dat te makkelijk gedacht?
de regel is meestal de bout of moer minimaal 3x rond.. dan zijn er genoeg windingen.. weet alleen niet of dit ook hierbij opgaat :role
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Rosmalen
Bericht
waarom inkorten? mogen/kunnen ze niet uitsteken aan de achterkant? volgensmij is daar wel 5mm speling hoor 

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors