Fotografie topic: alles over camera's en goed fotograferen
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Mooie effecten ! Goed bezig!
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Erg leuk en origineel dat experimenteren. 

" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Mooie verzameling Rick,
Ik zag gisteren bij Beek dat ze Go Pro HD houders hebben die in het sleepoog gat geschroeft kunnen worden...mss handige gadget voor je?
Ik zag gisteren bij Beek dat ze Go Pro HD houders hebben die in het sleepoog gat geschroeft kunnen worden...mss handige gadget voor je?
- Rickster
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dit is gewoon het standaard pakketje tegenwoordig, alleen extra houder voor op Manfrotto Arm en 1 extra battery
heb je linkje van die sleepoog houder? heeft beek ook rollbar mount?
heb je linkje van die sleepoog houder? heeft beek ook rollbar mount?
GreyCooperS schreef:Mooie verzameling Rick,
- GreyCooperS
- Forum Junky
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Leuk rick.
De GoPro is erg hot momenteel.
Bij de DAKAR zie je ze ook erg veel gebruikt worden, en ook meerdere in de auto/motor/truck.
(Binnenkort TBL er ook van voorzien)

De GoPro is erg hot momenteel.

Bij de DAKAR zie je ze ook erg veel gebruikt worden, en ook meerdere in de auto/motor/truck.

" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- Rickster
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als ik er later achter kom dat het toch wel handig is kom ik erop terug Peter, Thanks!
GreyCooperS schreef:hier wat tekst klik
Ze hebben ook uitvoeringen waar boven op het sleepoog een uitsparing zit, die precies past op de go pro...daar zul jij niet veel aan hebben, denk ik...
Die op de foto is alleen de houder..past 1 op 1 in het sleepoog gat en is speciaal ontworpen voor de go pro
Als ik er later achter kom dat het toch wel handig is kom ik erop terug Peter, Thanks!
Wel mee gefilmd maar niet gemonteerd dus weet niet zo goed of de beelden uiteindelijk gelukt waren..ParklaneS schreef:Heb je zelf ook het vorige model gebruikt? Ben benieuwd naar de verschillen tussen de gopro2 en het voorgaande model.

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Moet je eens een keer opletten bij Mythbusters, daar staan ze ook naast explosieven etc...the blue lobster schreef:Leuk rick.![]()
De GoPro is erg hot momenteel.![]()
Bij de DAKAR zie je ze ook erg veel gebruikt worden, en ook meerdere in de auto/motor/truck.![]()

- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hallo allemaal, wie is het goed met photoshop??
Want ik zit met een vraagje, Hoe zou het op mijn mini staan om bronze achtige R112 velgen te zetten??
Dus nu is mijn vraag, net mn auto gewassen en omdat er veel zand op zat leken ze een beetje bronze, dit zag er best vet uit. Vandaar de vraag.

Alvast bedankt
Want ik zit met een vraagje, Hoe zou het op mijn mini staan om bronze achtige R112 velgen te zetten??
Dus nu is mijn vraag, net mn auto gewassen en omdat er veel zand op zat leken ze een beetje bronze, dit zag er best vet uit. Vandaar de vraag.

Alvast bedankt
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors