Forza MINI Challenge: Nurburgring Nordschleife
- Ivo
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik was ook al benieuwd hoe je die JCW Clubman kan krijgen. Als tegenstander kom je ze inderdaad regelmatig tegen en in de online veiling stond er wel één maar die kon ik ook niet kopen.
Misschien dat je bij een bepaald affiniteitsniveau met MINI de Clubman krijgt ofzo? 

- BMX
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
nee.. officieel moet je m krijgen via een code die je weer kreeg bij een pre-order.. maar die werd in NL niet verkocht 
beetje jammer..
beetje jammer..
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Batje
- Volledig MINI minded!

Bericht
Haha ja die heb ik zelf gemaakt
Wilde eerst nog dat kenteken naar je toe sturen, maar de server van forza lag eruit ofzo. Kreeg steeds een foutmelding. Maar heb nog een hele berg aan andere logo's.
Maar ook als je ziet wat somige mensen maken die in de winkel staan, dat is gewoon echt te ziek voor woorden...
Net als of het een foto is waar je naar kijkt.
Maar ook als je ziet wat somige mensen maken die in de winkel staan, dat is gewoon echt te ziek voor woorden...
Net als of het een foto is waar je naar kijkt.
- Ivo
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik kon net ook niet op die Forza server komen. Heb wel je vriendschapsverzoek geaccepteerd.
Maar je komt inderdaad wel supergave ontwerpen tegen in die winkel. Daarom ging ik er eigenlijk vanuit dat het mogelijk was om afbeeldingen te importeren, maar blijkbaar is dat allemaal handwerk.
Ik moet wel zeggen dat het modden van die auto's ook behoorlijk verslavend is, wat dat betreft is het niet anders dan het bezitten van een echte MINI. 
Maar je komt inderdaad wel supergave ontwerpen tegen in die winkel. Daarom ging ik er eigenlijk vanuit dat het mogelijk was om afbeeldingen te importeren, maar blijkbaar is dat allemaal handwerk.

- Ivo
- Volledig MINI minded!

Bericht
Haha, ik heb al een aardig voorraadje MINI's opgebouwd inderdaad.
Voordeel is dat ik van MINI 100 % korting krijg op de prestatieonderdelen, dus dan kost het niet zo veel om een leuk autootje te bouwen.
En elke keer als ik naar een volgend affiniteitsniveau ga krijg ik een leuk geldbedrag van ze.
Maar goed, uiteindelijk gaat het er natuurlijk om om lekker te knallen met je wagenpark.
Tot nu toe geen spijt gehad van m'n aankoop. 
Maar goed, uiteindelijk gaat het er natuurlijk om om lekker te knallen met je wagenpark.

- Mats
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik ga vanavond weer eens Forza 4 spelen. Ga met zowel de R53 en R56 A600 de ring proberen. Rijd altijd met alles uit (ook ABS uit, geen lijnen, handmatig schakelen etc) en met een normale xbox 360 controller. Ben benieuwd. Post later wel de tijden. Gamertag is Asw1n geloof ik (is van een vriend van me).
- Wimvs
- Mod virus alert!

Bericht
- Park Lane DUB = Chosenfew106
- checkeredMINI = Marcel Always Open
- mcchilling = Chill-es
- VinceJCW = vin10
- BMXNL = BMX
- Batje Nr 2 = Batje
- IvoS86 = Ivo
- Wimvs = NL P3ST3R
zal eerdaags even toevoegen, als er wat mensen online zijn kom ik wel even achter MW3 vandaan om te te racen;)
- checkeredMINI = Marcel Always Open
- mcchilling = Chill-es
- VinceJCW = vin10
- BMXNL = BMX
- Batje Nr 2 = Batje
- IvoS86 = Ivo
- Wimvs = NL P3ST3R
zal eerdaags even toevoegen, als er wat mensen online zijn kom ik wel even achter MW3 vandaan om te te racen;)
- BMX
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Het kan zijn dat ik veel online ben.. althans.. mijn nickname 
Grote kans dat ik dan MW3 of skyrim speel.. Dat is mijn broertje
Als Forza aan staat dan ben ik t
Grote kans dat ik dan MW3 of skyrim speel.. Dat is mijn broertje
Als Forza aan staat dan ben ik t
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
) | bar-end mirrors
- Batje
- Volledig MINI minded!

Bericht
Jaja de clubman is onderweg, Zag net dit stukje op FB voorbij komen. Binnekort is de mini stal compleet 
http://forzamotorsport.net/en-us/launch ... ouncement/
http://forzamotorsport.net/en-us/launch ... ouncement/
Onze sponsors