Hallo allemaal,
Het is weer zover.... Sinds een week of 2 maakt mijn mini een bijgeluid. Het lijkt net alsof er iets in mijn band zit. Maar dit is niet het geval. Tijdens het rijden hoor je dit geluid, maar het stuur trilt niet of iets dergelijks. Ook is het niet echt snelheid afhankelijk. De mini is wel verlaagd, maar dit is alweer een maand of 2 geleden gedaan. Dus vraag me af of iemand dit ook heeft meegemaakt?? Want hij mag weer naar de garage volgende week. Gaan ze kijken wat het is.... Wordt er een beetje ziek van, iedere keer is het weer iets de laatste tijd...
Groetjes,
Bart
Raar geluid tijdens het rijden, lijkt op iets in de band
- Batje
- Volledig MINI minded!
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
de aandrijving die iets raakt?
iets tussen de schijf en blokken?
wordt het geluid is bepaalde omstandigheden erger? of juist minder..
iets tussen de schijf en blokken?
wordt het geluid is bepaalde omstandigheden erger? of juist minder..
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nee er zit als het goed is niets tussen de band velg en rem. Hij raakt niets. Zat zelf te denken aan een lager ofzo die een beetje aant verslijten is. Maar als je harder rijd hoor je t wel beter. Verschil tussen wegdek is er niet. Zelf wordt ik er ook niet echt wijzer van.
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors