17 juni Fotoshoot NDSM Lasloods 9-12uur adres p7
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Dit gaat een drukke meet worden volgensmij 

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- wall-e
- Volledig MINI minded!
Bericht

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
Update: Vanmorgen projectontwikkelaar gesproken.
We mogen erin! echter omdat verhuur van de loods voor gaat heb ik nog geen datum, ik krijg wel te horen waar nu de grootste gaten zitten in de planning.
Wat ik heb afgesproken is dat hij mij aangeeft (max een week van te voren) wanneer het kan, hij kent de voorkeur voor april 2012.
Let op, kan dus ook door de weeks zijn.
De hal is verlicht maar als er iemand extra verlichting heeft zou dat wenselijk zijn. Bouwlampen of foto verlichting etc. Er is krachtstroom aanwezig
Wat geven wij terug: hij is enthousiast omdat het om MINI's gaat, hebben toch een zekere aantrekkingskracht. Daarom zou hij graag wat foto's willen ontvangen die hij kan gebruiken ter promotie van de locatie (voor bijvoorbeeld auto shows etc).
prima deal toch?
ik hou jullie op de hoogte!
Walter
We mogen erin! echter omdat verhuur van de loods voor gaat heb ik nog geen datum, ik krijg wel te horen waar nu de grootste gaten zitten in de planning.
Wat ik heb afgesproken is dat hij mij aangeeft (max een week van te voren) wanneer het kan, hij kent de voorkeur voor april 2012.
Let op, kan dus ook door de weeks zijn.
De hal is verlicht maar als er iemand extra verlichting heeft zou dat wenselijk zijn. Bouwlampen of foto verlichting etc. Er is krachtstroom aanwezig

Wat geven wij terug: hij is enthousiast omdat het om MINI's gaat, hebben toch een zekere aantrekkingskracht. Daarom zou hij graag wat foto's willen ontvangen die hij kan gebruiken ter promotie van de locatie (voor bijvoorbeeld auto shows etc).
prima deal toch?
ik hou jullie op de hoogte!
Walter
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Cool 

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"