Online ''meeting'' Race op Nordschleife PS3 GT5

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).

Online Race; Nordschleife - ps3?

Ja
14
82%
Nee
3
18%

Totaal aantal stemmen: 17
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 dec 2011, 09:43

BMX schreef:te veel x-doos??
Ik had een PS3 met GT5.. maar wat een meuk spel!!!
verschil gaan maken tussen 'normaal' en 'premium' auto's.. HOE slecht!?!!
alleen bij de premium auto's kan je alles tunen en in de auto zitten tijdens racen.. nou.. ik ben blij dat iemand anders nu vrolijk met het spel en console kan spelen.. Forza is zoooooveel beter.. enige dat GT5 toevoegd zijn de licenties en challenges.. nouja.. vooruit.. die waren leuk maar ook alleen omdat het met premium auto's gespeeld werd ;)

maargoed..
MINI's op de ring.. I'm in! 8)
wat wordt de klasse waar we in gaan rijden? kan ik de mijne alvast aanpassen >)
Yo vriend ik wist niet dat je boos werd! :shock:

Ik geef toe dat ik GT5 niet het beste spel vind. Ik had er ook meer van verwacht en inderdaad die niet premium auto's zijn slecht. Ze hadden het denk ik gewoon zoals Gt4 moeten maken maar dan met nieuwe auto's.

Ik bedoelde meer in het algemeen veel x-boxen. Het topic gaat namelijk over Gt5 op de nurburgring en dan gaan zoveel mensen antwoorden dat ze een xbox hebben en gaat het veel meer over forza... Stiekem vind ik die ook leuker en had ik hem graag willen hebben, alleen 60 euro per jaar voor xbox live alleen om forza te kunnen spelen (plus een xbox) is wel een beetje veel.
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

08 dec 2011, 09:56

Welke tijd is er uiteindelijk uit komen rollen..?
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

08 dec 2011, 10:22

kimi100 schreef:
BMX schreef:te veel x-doos??
Ik had een PS3 met GT5.. maar wat een meuk spel!!!
verschil gaan maken tussen 'normaal' en 'premium' auto's.. HOE slecht!?!!
alleen bij de premium auto's kan je alles tunen en in de auto zitten tijdens racen.. nou.. ik ben blij dat iemand anders nu vrolijk met het spel en console kan spelen.. Forza is zoooooveel beter.. enige dat GT5 toevoegd zijn de licenties en challenges.. nouja.. vooruit.. die waren leuk maar ook alleen omdat het met premium auto's gespeeld werd ;)

maargoed..
MINI's op de ring.. I'm in! 8)
wat wordt de klasse waar we in gaan rijden? kan ik de mijne alvast aanpassen >)
Yo vriend ik wist niet dat je boos werd! :shock:

Ik geef toe dat ik GT5 niet het beste spel vind. Ik had er ook meer van verwacht en inderdaad die niet premium auto's zijn slecht. Ze hadden het denk ik gewoon zoals Gt4 moeten maken maar dan met nieuwe auto's.

Ik bedoelde meer in het algemeen veel x-boxen. Het topic gaat namelijk over Gt5 op de nurburgring en dan gaan zoveel mensen antwoorden dat ze een xbox hebben en gaat het veel meer over forza... Stiekem vind ik die ook leuker en had ik hem graag willen hebben, alleen 60 euro per jaar voor xbox live alleen om forza te kunnen spelen (plus een xbox) is wel een beetje veel.
hahaha
No hard feelings :lol:
MAar Xbox-live kost mij iets van €30 pjaar ofso.. dat komt omdat dr veel ad-ons zijn en ook andere arcade games ed.. als je die ook af en toe koopt krijgt je korting :) Zo heb ik korting op allerlei zooi doordat mn broertje er zijn geld te veel spendeert hahaha
Maar gelukkig zijn dr nog mensen met een Xbox.. kunnen daar ook een keer een race opzetten :)
Neem aan dat in beide spellen dezelfde tijden te behalen moeten zijn.. dus dat is ook leuk te vergelijken :)
Gamertag: BMXNL
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Dirkxke
Mod virus alert!
Mod virus alert!

08 dec 2011, 20:50

R53 op der ring -> 7:23 ^^

Zal het straks nog eens proberen en fotootje er van nemen :D
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

08 dec 2011, 21:05

Dirkxke schreef:R53 op der ring -> 7:23 ^^

Zal het straks nog eens proberen en fotootje er van nemen :D
f**k dat is snel!

Mijn R53 ben ik nog niet verder dan 7.30 en nog wat seconden mee gekomen.. Maar, daar is nog een pak vanaf te halen enkel maak ik dan altijd wel ergens een foutje als ik een reeks seconden voorloop op die tijd :)
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

08 dec 2011, 21:13

Ik wil het ook nog steeds proberen maar heb bijna het hele spel uitgespeeld op goud, nu bezig met de 24h van Le Mans en daarna de 24h van de Nürburgring (gelukkig is er nu tussendoor opgeslagen worden). Daarna ga ik rondjes draaien in de Mini :)
Dirkxke
Mod virus alert!
Mod virus alert!

10 dec 2011, 19:01

bah, geraakte gisteren en eergisteren niet verder als een 7:35 :@

Kga me er nog eens moeten achter zetten en me niet laten opjagen door die mannen met hun M3's :p
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 dec 2011, 13:34

Welke mod's gebruiken jullie op je auto? Ik wil namelijk proberen om een goede tijd neer te zetten, maar er is nogal wat verschil in R56 of R53 en welke mod's er op zitten. (heb ook een Full tuned R53 met rond de 300 pk :mrgreen: )
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

12 dec 2011, 21:42

Alles wat erop kan met een eigen afstelling, dan zit ik op 305 pk's en zijn mijn rondes meestal 7.30 en wat seconden
Op harde racebanden, misschien eens medium proberen, want op de harde rij ik makkelijk twee/drie rondes
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 dec 2011, 22:11

Daveke schreef:Alles wat erop kan met een eigen afstelling, dan zit ik op 305 pk's en zijn mijn rondes meestal 7.30 en wat seconden
Op harde racebanden, misschien eens medium proberen, want op de harde rij ik makkelijk twee/drie rondes
Ah, dat scheelt een hoop! Een standaard Cooper S '05 gaat namelijk een stuk minder snel. Ik hoop dat er binnenkort een moment komt waarop ik tijd en zin heb (dat laatste wil nog wel es ontbreken bij GT5) om een tijd naar te zetten en dan laat ik hem horen.

Ik vond het trouwens wel een beetje raar dat je een '05 Cooper S tot veel meer pk kan tunen dan een '07. Waarschijnlijk komt dat door het verschil in turbo of supercharger op de verschillende modellen, maar ik vond het toch een beetje raar :?
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

12 dec 2011, 23:27

In het echt krijg je een R53 makkelijk boven de PK;s die het spel aangeeft, een R56 al helemaal..
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 dec 2011, 07:52

Daveke schreef:In het echt krijg je een R53 makkelijk boven de PK;s die het spel aangeeft, een R56 al helemaal..
Ja daarom vond het vooral bij de R56 ook zo raar, maar ja er zijn wel meer dingen die ik raar vind aan GT5. Het zoeken naar een tweedehands auto, omdat je ze niet bij een dealer kan kopen vind ik echt niet leuk! :evil:
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 dec 2011, 18:57

Gisteren de R53 ook helemaal opgetuigd. Net een tijd van 7.24.594 neergezet. Kan nog wel een aantal seconde sneller. Ik heb nu overigens 310PK...
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

14 dec 2011, 19:10

Ik ben wel benieuwd naar ieders afstelling van de R53;

Ik zal vanavond de mijne posten hopende op reacties van anderen :)

Terug naar “Kletshoek”