Daarbij zijn er zat mensen die afspraken hebben en veel mensen zondagaond als familie avond willen hebben.
Rolling shots wil ik best maken alleen in de buurt van utrecht met The Transporter als driver

Dit is voor mij de voornaamste reden om hier op dit moment geen belangstelling meer voor te hebben... Ik zou graag weer een keer aan een foto-meeting deelnemen, maar dan wil ik wel dat de zomervelgen weer onder de auto zitten.the blue lobster schreef:Oja, is de tijd van het jaar nu wel zo handig, de helft staat in januari op dikke winterbanden.
Aantje schreef:Rolling shots kan je bijna wel vergeten in het donker...
Daarbij zijn er zat mensen die afspraken hebben en veel mensen zondagaond als familie avond willen hebben.
Rolling shots wil ik best maken alleen in de buurt van utrecht met The Transporter als driver
Ik neem aan dat dat 7 december nog is.. 12 uur savonds neem ik aan? Aangezien ze daar dat mooie blauwe/paarse licht heeft die het een beetje een sci-fi look geeft bij flight forum eindhoven.despoo schreef:En zoals ik eerder zei... Als iedereen nou eens zegt wanneer hij wel kan ipv niet.
Ik zei al het kan ook op vrijdag of zaterdag. En kunnen best eerder beginnen om zowel daglicht te hebben als gebruik te kunnen maken van de typische blauwe verlichting van t flightforum.
Mensen die niet vroeg kunnen, kunnen later aansluiten en mensen voor wie t op een gegeven moment te laat wordt kunnen vanzelf ook afhaken.
Maar als we alleen maar rondjes draaien en wijzen naar t huidige voorstel en roepen hoe slecht dat is komen we niet verder. We moeten wel constructief bezig zijn, mee denken. Ben je t ergens niet mee eens, kom met een alternatief voorstel. Zo moeilijk is dat niet.
Wat vinden jullie van zaterdag de 7e om 12.00 dan? Ik gooi het gewoon in de groep.
Let op dat is dus niet woensdag aanstaande om 24:00, maar ZATERDAG 7 Januari 2012 om twaalf uur s'middags.jordi8 schreef: Ik neem aan dat dat 7 december nog is.. 12 uur savonds neem ik aan? Aangezien ze daar dat mooie blauwe/paarse licht heeft die het een beetje een sci-fi look geeft bij flight forum eindhoven.
Ik heb er sowieso wel zin in.. heb zelf ook een goed hart voor fotograferen met m'n eigen spiegelreflexie. Flight forum klinkt goed!
Onze sponsors