Moet je maar eens aan wegwerkers vragen: de blikjes, proppen en verbale verwensingen vliegen ze om de oren als ze aan het werk zijn.
Goed soortgelijk voorbeeld zit trouwens in de meest recente aflevering van Blik op de Weg over de stadionramp in Enschede. Bij het wegrijden van een rouwauto wordt er nog net aan voldoende ruimte gemaakt door het overige verkeer...
Verkeersboetes worden belachelijk duur volgend jaar
- Door
- Volledig MINI minded!
Bericht
Of kreeg een oud mannetje op de stoep een hartstilstand ... poging tot doodslag.
Je hebt wel toeteren (sociaal) en toeteren (a-sociaal) vind ik ... maar of de gemiddelde agent het begrijpt.
Onder welk mom? Verstoring van de openbare orde of zo ...coendek schreef:yup..frankie schreef:Echt?
maatje van me ging rechts... ik links... beide bekeuringomdat we beide even toettoet deden.. pfff
Of kreeg een oud mannetje op de stoep een hartstilstand ... poging tot doodslag.
Je hebt wel toeteren (sociaal) en toeteren (a-sociaal) vind ik ... maar of de gemiddelde agent het begrijpt.
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Zelf maak ik me nog weleens schuldig aan iets te snel voorbij rijden van werkzaamheden, al doe ik dit alleen als er neit gewerkt wordt.. zodra er gewerkt wordt dan rij ik niet te hard.. levensgevaarlijk! moet echt meer op gecontroleerd worden!
En dan moeten ze ook eens gaan controleren op die propjes en blikjes enzo (uberhaupt dingen uit de auto gooien).. want dat is zo trietst dat je je rijbewijs er op kwijt mag raken vind ik! zo laf is het wel..
beide dingen die je opnoemt vind ik zeer kwalijke zaken!ParklaneS schreef:Moet je maar eens aan wegwerkers vragen: de blikjes, proppen en verbale verwensingen vliegen ze om de oren als ze aan het werk zijn.
Goed soortgelijk voorbeeld zit trouwens in de meest recente aflevering van Blik op de Weg over de stadionramp in Enschede. Bij het wegrijden van een rouwauto wordt er nog net aan voldoende ruimte gemaakt door het overige verkeer...
Zelf maak ik me nog weleens schuldig aan iets te snel voorbij rijden van werkzaamheden, al doe ik dit alleen als er neit gewerkt wordt.. zodra er gewerkt wordt dan rij ik niet te hard.. levensgevaarlijk! moet echt meer op gecontroleerd worden!
En dan moeten ze ook eens gaan controleren op die propjes en blikjes enzo (uberhaupt dingen uit de auto gooien).. want dat is zo trietst dat je je rijbewijs er op kwijt mag raken vind ik! zo laf is het wel..
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie

- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
De overheid raakt z'n verstand kwijt hier....
of proberen ze hiermee het noodfonds te spekken

of proberen ze hiermee het noodfonds te spekken

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
volslagen krankjorem natuurlijk deze bedragen. Waar gaat het nog over?
Aan de andere kant, als automobilist word je sowieso al financieel leeggezogen door de overheid hier, dat is al jaren zo.
Snap het geklaag van agenten ook wel, zou me werkelijk kapot schamen als ik een dikke 300,- in rekening moet brengen als iemand onnodig claxoneert.

Aan de andere kant, als automobilist word je sowieso al financieel leeggezogen door de overheid hier, dat is al jaren zo.
Snap het geklaag van agenten ook wel, zou me werkelijk kapot schamen als ik een dikke 300,- in rekening moet brengen als iemand onnodig claxoneert.
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
We zwaaien wel gwoon volgende keerShag schreef:Snap het geklaag van agenten ook wel, zou me werkelijk kapot schamen als ik een dikke 300,- in rekening moet brengen als iemand onnodig claxoneert.

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
) | bar-end mirrors

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Waarom is iedereen zo boos? De boete bedragen waren toch al idioot hoog? Die paar tientjes kunnen er ook nog wel bij.
Ik heb eigenlijk al in geen jaren meer een bekeruing gehad, terwijl ik me toch ook wel eens niet aan de regels hou.....
Ik heb eigenlijk al in geen jaren meer een bekeruing gehad, terwijl ik me toch ook wel eens niet aan de regels hou.....
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Door
- Volledig MINI minded!
Bericht
Inkomensafhankelijke boetes ... mooi dan hoef ik niets te betalen hahahaha
Nee, dat vind ik niks. Fout is fout en omdat je minder verdient ben je minder fout ....
De grootste fouten op de weg worden volgens mij gemaakt door de jonkies en de oudjes. Tenminste als ik even achter het stuur kijk dan is het meestal grijs en/of kalend of zo'n opgeschoten snotneus (mannelijk en vrouwelijk).

Nee, dat vind ik niks. Fout is fout en omdat je minder verdient ben je minder fout ....

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

dus.. modaal is 32K de jaar?
doe je 64K de jaar dan zijn jouw boetes 2x zo duur
Ik denk wel dat als jou een boete wordt uitgeschreven van €350 omdat je ff naar een bekende toerterde en zwaaide harder aankomt dan iemand die een inkomen heeft van een paar ton per jaar.. denk dat elke boete een ondergrens moeten hebben en die moet afgestemd zijn op modaal inkomen.. het percentage dat je verdient boven modaal is het percentage dat jouw boete hoger wordtDoor schreef:Inkomensafhankelijke boetes ... mooi dan hoef ik niets te betalen hahahaha![]()
Nee, dat vind ik niks. Fout is fout en omdat je minder verdient ben je minder fout ....De grootste fouten op de weg worden volgens mij gemaakt door de jonkies en de oudjes. Tenminste als ik even achter het stuur kijk dan is het meestal grijs en/of kalend of zo'n opgeschoten snotneus (mannelijk en vrouwelijk).

dus.. modaal is 32K de jaar?
doe je 64K de jaar dan zijn jouw boetes 2x zo duur

) | bar-end mirrors

- Door
- Volledig MINI minded!
Bericht
Al maak je het 10x zo duur dat doet echt geen pijn in de beurs van de miljonair. Voor Piet/Marie op drie hoog achter is zelfs 35 euro nog te veel.
Ik vind dat er een onderscheid moet zijn tussen levensbedreigende overtredingen, toeteren bij een verkeersongeval/wegwerkzaamheden, en voor de directe omgeving hinderlijke gedragingen, toeteren in de straat. Het eerste vind ik regelrecht gedragsgestoord, uiterst risicovol en vind ik zelfs 350 euro veel te weinig ook voor Piet/Marie. De tweede situatie heel vervelend als ik in mijn bed ligt te slapen maar lig daarvan echt niet wakker de hele nacht.
Je kan je afvragen of boetes überhaupt het goede middel zijn om gedragsverandering te weeg te brengen ... Leent het puntensysteem daar niet beter voor? Hup, gewoon opnieuw je rijbewijs halen na zoveel errors.
Ik vind dat er een onderscheid moet zijn tussen levensbedreigende overtredingen, toeteren bij een verkeersongeval/wegwerkzaamheden, en voor de directe omgeving hinderlijke gedragingen, toeteren in de straat. Het eerste vind ik regelrecht gedragsgestoord, uiterst risicovol en vind ik zelfs 350 euro veel te weinig ook voor Piet/Marie. De tweede situatie heel vervelend als ik in mijn bed ligt te slapen maar lig daarvan echt niet wakker de hele nacht.
Je kan je afvragen of boetes überhaupt het goede middel zijn om gedragsverandering te weeg te brengen ... Leent het puntensysteem daar niet beter voor? Hup, gewoon opnieuw je rijbewijs halen na zoveel errors.
Onze sponsors