Via een oudcollega die bij een reclamebureau werkt stel ik de vraag wie zijn rode MINI (bij voorkeur R56) een dag ter beschikking wil stellen voor een tv-commercial. De enige voorwaarde is rode mini met wit dak.
De draaidag is op 12 of 13 december gedurende de dag, afhankelijk van het weer. Er zal een vrouwelijke BN'er een stukje in moeten rijden maar voor de rest geen gekke stunts. Vergoeding zal hem vooral zitten in onkosten vergoeding en eeuwige tv roem.
Als iemand interesse heeft graag een PM naar mij, dan stel ik je in contact met productie manager voor betreffende TV commercial.
Ik ken collega goed maar ik ben in geen enkele wijze aansprakelijk voor zaken die uit deze opdracht naar voren komen. Het is een overeenkomst tussen productiemaatschappij en eigenaar MINI.
Gezocht: rode MINI met wit dak
- wheeler
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Gezocht: rode MINI met wit dak
Laatst gewijzigd door wheeler op 23 nov 2011, 22:32, 1 keer totaal gewijzigd.
- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- wheeler
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Misschien JJJJ 

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- Door
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mijn PM heb je ook gekregen als het goed is
Ik kan beide dagen. Na de kalender mss ook nog in een commercial is helemaal geweldig natuurlijk. Alleen ja het is niet bepaald een standaard Mini ... geen idee of dat is wat ze zoeken. Als het een oudere BN-er is is het contrast wel geinig

Ik kan beide dagen. Na de kalender mss ook nog in een commercial is helemaal geweldig natuurlijk. Alleen ja het is niet bepaald een standaard Mini ... geen idee of dat is wat ze zoeken. Als het een oudere BN-er is is het contrast wel geinig

- Clubmenneke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

maar ik moet wel ff checken of ik die dagen kan.
Waar is het? Leeuwarden is een beetje uit de buurt nl
en waar is de raclame voor?

maar ik moet wel ff checken of ik die dagen kan.
Waar is het? Leeuwarden is een beetje uit de buurt nl
en waar is de raclame voor?

- wheeler
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Nee, het is niet in Leeuwarden. Ik denk ik A'dam (heb daar tot paar maanden geleden gewoond) en het loopt via een oud-collega. Ik ben alleen even doorgeefluik. Volgens mij hartstikke leuk om iemand van club deze kans te bieden.
De klant ken ik niet maar een vrouwelijke BN'er (naam mag ik even niet noemen maar ze ziet er zeker niet verkeerd uit) zit erin. Denk iets in trant van loterij ofzo.
Clubmenneke: stuur jij je email/06 ook nog even via DM? Stuur ik die ook even mee.
De klant ken ik niet maar een vrouwelijke BN'er (naam mag ik even niet noemen maar ze ziet er zeker niet verkeerd uit) zit erin. Denk iets in trant van loterij ofzo.
Clubmenneke: stuur jij je email/06 ook nog even via DM? Stuur ik die ook even mee.
Onze sponsors