Ga alvast maar wennen aan die glimlach!èrcé schreef:(ik zal voorlopig nog wel even zo euforisch blijven reageren en die glimlach krijg ik ook al niet van m'n gezicht...)
De R56, wie heeft wat??
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ben benieuwd naar je foto's! Gefeliciteerd man!

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
In het begin had ik mijn twijfels over de kleur, maar ik vind het steeds mooier worden 
Ook als je hier kijkt: http://www.northamericanmotoring.com/fo ... hp?t=91331
Ook als je hier kijkt: http://www.northamericanmotoring.com/fo ... hp?t=91331
- èrcé
- Be Mini

Bericht
Vooral met de matzwarte JCW R105 velgen en de dak en spiegelkappen in bodykleur is sparkling silver echt fenomenaal. hij is echt af. Op de foto's die ik op de werkplaats had gemaakt stond m'n mini trouwens nog op z'n transportblokken, vandaar dat ie zo hoog op z'n bandjes stond. nu ligt ie eigenlijk al heel behoorlijk. misschien nog een centimeter of 2/3 naar beneden, maar meer niet eigenlijk
- èrcé
- Be Mini

Bericht
Thanx, ik kom hem de eerst volgende meeting absoluut even showen :-)
Weet je wat trouwens ook echt te gek is? electrisch inklapbare spiegels. ziet er echt geweldig uit als ie staat geparkeerd.
Weet je wat trouwens ook echt te gek is? electrisch inklapbare spiegels. ziet er echt geweldig uit als ie staat geparkeerd.
Is wel erg mooi, maar ik zou eerst even kijken hoe hij er uitziet als ie wordt afgeleverd. Ik denk toch dat ik op de JCW veren wachtMaaij schreef:Ik vind die van jou echt
Vooral met de R105. Ben benieuwd hoe het er nu uitziet
Ik laat mijn MINI denk ik direct verlagen met H&R veren (-3cm).
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Volgens mij is de JCW een compleet onderstel, met schokdempers, veren en stabilisatorstangen. Net als bij het vorige model. Of de veren los te krijgen zijn?
Hoe werkt het electrisch inklapbare spiegels? Automatisch met de sleutel of moet je eesrt nog een knop induwen?
Hoe werkt het electrisch inklapbare spiegels? Automatisch met de sleutel of moet je eesrt nog een knop induwen?
Onze sponsors