We kunnen nu in 1 x keer lezen wat je schrijftfranklyn85 schreef: Hoezo dat thomas

mini cabrio schreef:heel goed Franklyn, houd jij je GP maar lekker orgineel zo!franklyn85 schreef:Respect dat is ook leuke mod peter alleenwil ik me gp stoelen niet opgevenGreyCooperS schreef:Zo..ff bijgelezen hier![]()
Dikke shit, ouwe![]()
Ben benieuwd! Heel wat anders dan dat stoeltjes geneuzel van mij...
![]()
whgahahahahaha
franklyn85 schreef:Eikel ben je ook he
mini cabrio schreef:franklyn85 schreef:Eikel ben je ook he![]()
hahaha ja ik ook van jou hoor Franklyn![]()
@ Peter en Thomas....
Daveke schreef:260-270 is goed te halen, zeker als je die drijfstangbouten erin zet en je wat langer door kan gaan. Dan komt die Schrick namelijk nog beter tot zn recht
300NM weet ik nog niet. Uit de kop haal je veel koppel, maar of je daarmee de 300 haalt weet ik niet. De Schrick is namelijk geen koppelnokje, waar de Newman en de Catcam dat wel zijn.
Anyway, goed lopen gaat ie sowieso wel doen met alles wat je nu in het verschiet hebt. Leuke engine-overhaul!
. Inderdaad Franky 292 nm was het en261 pk dus daar ben ik niet bang vOor die 300 gaan we gewoon aantikken pik. Laat al die hoMo,'s maar denken dat ze het weeten,er is 1 ding ik weet het wel. Mooi samfranklyn85 schreef:Als ik het me goed kan herinneren correct me if i'm wrong
sam`spimpmini schreef:. Inderdaad Franky 292 nm was het en261 pk dus daar ben ik niet bang vOor die 300 gaan we gewoon aantikken pik. Laat al die hoMo,'s maar denken dat ze het weeten,er is 1 ding ik weet het wel. Mooi samfranklyn85 schreef:Als ik het me goed kan herinneren correct me if i'm wrong
Onze sponsors