X2Ragnar schreef:Kijk hier wordt ook eens echt werk geleverdhopelijk ben je met 3 weken een super blij mannetje

Maar Frenky is niet gauw tevreden hea, dus ik ben heel benieuwd...

Je neemt in ieder geval geen halve maatregelen man!!

X2Ragnar schreef:Kijk hier wordt ook eens echt werk geleverdhopelijk ben je met 3 weken een super blij mannetje
Nou voor nu 260 tot 270 met koppel van 300+ hoop ikfrankie schreef:Frenk, heb je een doelvermogen waar je naartoe wilt?
Dikke shit allemaal hoor
Thomas sam zei tegen mei dat je weinig aan dat piek vermogen heb dat hele kleine stukje meeris niet echtThomas schreef:8000 RPM?Daveke schreef:Ik heb al bijna alles besteld gap, het zal denk ik snel genoeg binnen zijn zodat harrie weer verder kan gaan
Die kopbouten heb je nodig zodat je niet elke keer bouten moet vervangen als je de kop er eens af zou halen, plus ze zijn sterker en kunnen de PK's aan. De drijfstangbouten vervangen voor sterkere exemplaren zorgen ervoor dat je langer door kan trekken (+/- 8000...) dan 7300 toeren, wat op de standaard bouten niet veilig is![]()
Super! Mooi werk allemaal Sam!
Respect dat is ook leuke mod peter alleenwil ik me gp stoelen niet opgevenGreyCooperS schreef:Zo..ff bijgelezen hier![]()
Dikke shit, ouwe![]()
Ben benieuwd! Heel wat anders dan dat stoeltjes geneuzel van mij...
Met andere woorden ze zitten lekker dus ik ga zeniet weg doenGreyCooperS schreef:Je hebt toch wel een schuur?franklyn85 schreef:[ alleen wil ik me gp stoelen niet opgeven
Thomas schreef:Ahh oke, nouja klinkt iig goed in de kroeg toch? IK kan tot 8000 RPM doortrekken haha!franklyn85 schreef:Thomas sam zei tegen mei dat je weinig aan dat piek vermogen heb dat hele kleine stukje meeris niet echtThomas schreef: 8000 RPM?![]()
Super! Mooi werk allemaal Sam!
Heeeeel veeeel waard denk ik dan
Tis trouwens te merken dat je een nieuwe laptop hebt Frenk!
heel goed Franklyn, houd jij je GP maar lekker orgineel zo!franklyn85 schreef:Respect dat is ook leuke mod peter alleenwil ik me gp stoelen niet opgevenGreyCooperS schreef:Zo..ff bijgelezen hier![]()
Dikke shit, ouwe![]()
Ben benieuwd! Heel wat anders dan dat stoeltjes geneuzel van mij...
Onze sponsors