Taal wijzigen van de navigatie (Clubman S 2008)
- angel007
- Nieuw Lid
Bericht
Taal wijzigen van de navigatie (Clubman S 2008)
Heb onlangs een Clubman s uit Duitsland gehaald. Iemand ervaring met de wijzigingen van de taal van de navigatie?
- crossbytje
- Bijna verslaafd
Bericht
Met mijn 2008 Cooper D kan ik zelf kiezen of ik Nederlands of Engels wil als taal. (Is een optie in het instellingen menu, maar waar precies weet ik niet meer.)
Nu heb ik het echter nog niet geprobeerd of dit effectief ook werkt. Zal dat vanavond eens testen (als ik eraan denk terwijl ik naar huis rij). Het is volgens mij ook enkel de navigatietaal, en dus niet de taal die gebruikt wordt in de menu'tjes enzo, maar als ik deze vraag goed lees, is het die taal die gewijzigd moet worden.
Nu heb ik het echter nog niet geprobeerd of dit effectief ook werkt. Zal dat vanavond eens testen (als ik eraan denk terwijl ik naar huis rij). Het is volgens mij ook enkel de navigatietaal, en dus niet de taal die gebruikt wordt in de menu'tjes enzo, maar als ik deze vraag goed lees, is het die taal die gewijzigd moet worden.
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors