yep , vd rest mag ik geen foto's plaatsen dus bij deze.......franklyn85 schreef:Whooooo hij is lkkr bezig ouwe........PepperWhite schreef:Uitlaatpoorten .........DONE !![]()
Next: ........verbrandingsruimte

yep , vd rest mag ik geen foto's plaatsen dus bij deze.......franklyn85 schreef:Whooooo hij is lkkr bezig ouwe........PepperWhite schreef:Uitlaatpoorten .........DONE !![]()
ja maar een sound waar je ook vrolijk van wordfranklyn85 schreef:Maar dan mis ik 1 pot achter optisch gezienPepperWhite schreef:of een dikke eisenmannfranklyn85 schreef:
Ben,nog aan het twijfelen r56 klinkt wel beestachtig goed
Daveke schreef:Dan moet je die Milltek eens horen met een Janspeed decat.. Ik ben om hoor, geen cat meer voor mij!franklyn85 schreef:Ben,nog aan het twijfelen r56 klinkt wel beestachtig goedDaveke schreef:R56 uitlaat..? Jij ging toch Milltek?
Daarbij, je moet je accubak er onder uit slijpen, je accu gaan verplaatsen.. Beetje jammer - bij Sam was dat makkelijker omdat ie geen accubak had
Ff naar me mail sturenPepperWhite schreef:yep , vd rest mag ik geen foto's plaatsen dus bij deze.......franklyn85 schreef:Whooooo hij is lkkr bezig ouwe........PepperWhite schreef:Uitlaatpoorten .........DONE !![]()
Ja vind het moeilijk om in te beelden wat voor sound....van die r56 weet je echt Dar dikke sound isPepperWhite schreef:ja maar een sound waar je ook vrolijk van wordfranklyn85 schreef:Maar dan mis ik 1 pot achter optisch gezienPepperWhite schreef:
of een dikke eisenmann
nou davy dit wordt net iets anders.....Daveke schreef:Omdat dat besloten informatie is, die Sam uit mijn kop heeft gehaald
Je ben lkkr fanatiek gestart sam.........sam`spimpmini schreef:nou davy dit wordt net iets anders.....Daveke schreef:Omdat dat besloten informatie is, die Sam uit mijn kop heeft gehaald
zo moet jou kop ook worden....
heb nog wat mod,s gevonden...
ik hou jullie op de hoogte,vandaag hoop gefreesd,2 vreesjes op.
en een kilo aluminium op de vloer,hahahhahaaha
mooisam
Red je makkelijk ook met Tuning......LOLGregBem schreef:Dit is nu het echte werk
Jammer dat ik nog 200K moet gaan rijden met mijn JCW straks, anders was ik ook wel zo gaan modden
Watte..?!franklyn85 schreef:Red makkelijk ook met Tunngen......LOLGregBem schreef:Dit is nu het echte werk
Jammer dat ik nog 200K moet gaan rijden met mijn JCW straks, anders was ik ook wel zo gaan modden
Volgende project van sam is een R56 JCW die full tuned moet wordenGregBem schreef:Dit is nu het echte werk
Onze sponsors