FRENK'S.....JCW GP1309 FOR SALE
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb gezegd MAX dus het is aan samDaveke schreef:Nice man!
Wat worden de specs van de kop?
Kleppen, zittingen, breedte en hoogte van de kanalen?
Vet werk en de striping staat top! Geen woord gelogen dat ie vet zou worden toen je je plannetjes vertelde aan de telefoon!
burn rubber not your soul

- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- PepperWhite
- Volledig MINI minded!
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Haha, dan komt het goed man!franklyn85 schreef:Ik heb gezegd MAX dus het is aan samDaveke schreef:Nice man!
Wat worden de specs van de kop?
Kleppen, zittingen, breedte en hoogte van de kanalen?
Vet werk en de striping staat top! Geen woord gelogen dat ie vet zou worden toen je je plannetjes vertelde aan de telefoon!

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ben,nog aan het twijfelen r56 klinkt wel beestachtig goedDaveke schreef:R56 uitlaat..? Jij ging toch Milltek?

- PepperWhite
- Volledig MINI minded!
Bericht
of een dikke eisenmannfranklyn85 schreef:Ben,nog aan het twijfelen r56 klinkt wel beestachtig goedDaveke schreef:R56 uitlaat..? Jij ging toch Milltek?

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Whooooo hij is lkkr bezig ouwe........PepperWhite schreef:Uitlaatpoorten .........DONE !![]()
Next: ........verbrandingsruimte

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Maar dan mis ik 1 pot achter optisch gezienPepperWhite schreef:of een dikke eisenmannfranklyn85 schreef:Ben,nog aan het twijfelen r56 klinkt wel beestachtig goedDaveke schreef:R56 uitlaat..? Jij ging toch Milltek?

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Daarbij, je moet je accubak er onder uit slijpen, je accu gaan verplaatsen.. Beetje jammer - bij Sam was dat makkelijker omdat ie geen accubak had
Dan moet je die Milltek eens horen met een Janspeed decat.. Ik ben om hoor, geen cat meer voor mij!franklyn85 schreef:Ben,nog aan het twijfelen r56 klinkt wel beestachtig goedDaveke schreef:R56 uitlaat..? Jij ging toch Milltek?
Daarbij, je moet je accubak er onder uit slijpen, je accu gaan verplaatsen.. Beetje jammer - bij Sam was dat makkelijker omdat ie geen accubak had

Onze sponsors