Oké goed om te.weten thx jelleJunkyXL schreef:das ne goede optie, maar die v fasttech kan dat ook met gemak aan… ter info
FRENK'S.....JCW GP1309 FOR SALE
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
burn rubber not your soul

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Lkkr he dat roken zou het niet weten gewoon normale blokjes
He pijppeter schreef:Hey pik,
Wat voor remmen heb jij er eigenlijk opzitten. Ze roken behoorlijk met hard remmen zaterdag.
Lkkr he dat roken zou het niet weten gewoon normale blokjes

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vraag ligt bij mijn dealer dus ik zal kijken of het rendabel is
Sven schreef:Ook hier weer dikke foto's!
@Mark, ik zat ook al een flitser te zoeken toen ik die flits zag![]()
@Frenk
Hoorde ik jou vorige week zondag niet over een mooie lage krik, die je voor een mooie prijs misschien kan kopen? Al iets verder mee?
Vraag ligt bij mijn dealer dus ik zal kijken of het rendabel is

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht

Leuke grap hea, in het donker met de flitser van de foto camera gaan spelen op de snelweg bij 160 km/h

Leuke grap hea, in het donker met de flitser van de foto camera gaan spelen op de snelweg bij 160 km/h

- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Sven, ga je de hele auto (dus met alle 4 de wielen in de lucht) optillen met die ene krik?
Nee, want er blijven altijd 2 of 3 wielen aan de grond. 2 bij een strakke MINI en 3 bij een slappe Passat.
1350 of 1500kg is echt voldoende. Uiteraard wel ff extra ondersteunen voordat je eronder gaat liggen.
Nee, want er blijven altijd 2 of 3 wielen aan de grond. 2 bij een strakke MINI en 3 bij een slappe Passat.

1350 of 1500kg is echt voldoende. Uiteraard wel ff extra ondersteunen voordat je eronder gaat liggen.

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

peter schreef:Sven, ga je de hele auto (dus met alle 4 de wielen in de lucht) optillen met die ene krik?
Nee, want er blijven altijd 2 of 3 wielen aan de grond. 2 bij een strakke MINI en 3 bij een slappe Passat.![]()

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors