WimS R53
- PepperWhite
- Volledig MINI minded!

Bericht
Dikke mini
en zwarte hemel en stijlen is zoooo dik !! Kijk maar eens bij sam met zn alcantara hemel 
- GreyCooperS
- Forum Junky
- WimS
- Volledig MINI minded!

Bericht
@Barto , ik heb niet gerold dus ik weet niet hoeveel pk
@Peter , van de zwarte hemel zie ik ff af
ik ga nu voor een ander spruitstuk
Ik wil gewoon meer sound uit me milltek , ik zit dan ook te denken aan een milltek spruitstuk
Waar kan ik dat ding zo goedkoop mogelijk krijgen ?
@Peter , van de zwarte hemel zie ik ff af
Ik wil gewoon meer sound uit me milltek , ik zit dan ook te denken aan een milltek spruitstuk
Waar kan ik dat ding zo goedkoop mogelijk krijgen ?
MCS 2004
- Barto
- Mod virus alert!

Bericht
Hee Wim, nou ff een weekje niet eten en dan hup rollen en meten!
Klaas kan je vast meer vertellen over Miltek. Stuur ook ff een PM naar imtiblue. Hele relaxte gozer. Doe hem mijn greets want ik heb m te lang niet meer gesproken, anyway.....hij heeft zn Miltek bij een Miltek-dealer laten klussen. die weet ook vast hoe je de beste sound (voor de beste prijs) kunt fixen. Volgens mij in benthuizen ofzo (A12). Imtiblue dus ff PM sturen,
Goodluck :-)
Klaas kan je vast meer vertellen over Miltek. Stuur ook ff een PM naar imtiblue. Hele relaxte gozer. Doe hem mijn greets want ik heb m te lang niet meer gesproken, anyway.....hij heeft zn Miltek bij een Miltek-dealer laten klussen. die weet ook vast hoe je de beste sound (voor de beste prijs) kunt fixen. Volgens mij in benthuizen ofzo (A12). Imtiblue dus ff PM sturen,
Goodluck :-)
- WimS
- Volledig MINI minded!

Bericht
Dillema's
Mhmm ik hou wel van een volle sound dus denk dat het de milltek wordt , mits je gaat zeggen dat de janspeed een stuk beter isDaveke schreef:Nu ik beiden geprobeerd heb, zou ik voor Janspeed gaan, nog meer sound en een tikje voller.. Met bovenin de toeren een lekkere rasp.. Milltek blijft vol klinken
Dillema's
MCS 2004
- WimS
- Volledig MINI minded!

Bericht
Thanx Dave , nu eens kijkken waar ik een goeie deal kan makenDaveke schreef:Nee, pk's zal niks uitmaken
Staan nog wel ergens wat filmpjes van mijn volledige Milltek online..
Adrenalin Junkie heeft dezelde setup trouwens! Klinkt goed hoor...
MCS 2004
Onze sponsors