Maar beetje meer vermogen is lekker, man

En dik wintersetje..vind ze gaaf!
Premium he.Omdat ik bij het schakelen een 'klonk' hoorde en de dealer gaf aan dat de motorsteun van de 1,2 te zwak is
Resultaten weet ik niet, zal zo'n 115 pk zijn, maar echt een wereld van een verschil en trekt lekker door zo
Of is de 'klonk' pas echt naar voren gekomen na de tuning?biermagnaat schreef:Premium he.Niet lullig bedoeld hoor maar dat is toch te gek voor woorden. Lijkt me zo dat je niet met de eerste de beste fabia op stap bent dan mag je er toch vanuit gaan dat elk onderdeel een beetje extra aan kan en niet op het scherpst van het budget gemonteerd wordt.
Nee was er al. Het is allemaal netjes verholpen en verder heel erg tevreden over die auto hoorpeter schreef:Of is de 'klonk' pas echt naar voren gekomen na de tuning?biermagnaat schreef:Premium he.Niet lullig bedoeld hoor maar dat is toch te gek voor woorden. Lijkt me zo dat je niet met de eerste de beste fabia op stap bent dan mag je er toch vanuit gaan dat elk onderdeel een beetje extra aan kan en niet op het scherpst van het budget gemonteerd wordt.
Auto is juist wel premium als die niet kapot gaatmushrop schreef: Blijkbaar is auto niet premium als je motorsteun niet kapot gaat....
Onze sponsors