Tips voor weekendje Antwerpen? Hotel etc?

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
Deniz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Tips voor weekendje Antwerpen? Hotel etc?

26 okt 2011, 18:28

Dag lui,

Wie van de Belgen (of anderen die natuurlijk al zijn geweest) heeft nog tips voor een leuke Hotel beetje in de buurt van het centrum van Antwerpen? Mag best 15min lopen van het centrum zijn. Liefst natuurlijk ook waar ik mijn autoke kwijt kan :)

Liefst ook een beetje luxe.. als ik weg ben wil ik ook wel verwend worden ;)

Andere tips zijn ook welkom! :)
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 okt 2011, 18:42

Ga, als kan, met kerst, dan zal de sfeer helemaal top zijn 8)
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 okt 2011, 18:56

Theater Hotel, vlakbij de vogeltjesmarkt. Daar kun je ook je auto parkeren in de p-garage (onder de vogeltjesmarkt) en dat kost iets van 20 euro per 24 uur. Da's dus een stuk betaalbaarder dan A'dam.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
vin10
Be Mini
Be Mini

26 okt 2011, 22:35

Hilton Antwerp hotel :icon_top:

ondergrondse parkeerplaats 16 euro/dag
pal in het centrum, the place to be !

Grtz
GeoBem007
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 okt 2011, 23:04

Tripadvisor :lol:

Ik ken echter bizar weinig hotels in Antwerpen. En hoor eens bij Olaf & Nathalie, die zijn een tijdje terug naar Antwerpen geweest.

Je hebt in het historisch centrum (in de buurt van de kathedraal/Grote Markt) een hoop leuke en gezellige en vaak ook chique kleinere hotels, maar geen idee of die een garage aanbieden.
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 okt 2011, 00:14

Ga altijd naar hotel Antigone aan de Scheldkade. Kost geen drol.
Maar ik heb dan ook niet meer nodig dan een bed om die paar uur te slapen.
Veelal maak ik ook geen gebruik van het ontbijt, want dat blijft er toch niet in.
Parkeergarage om de hoek.
Luxe = nul.
Kristiaan
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

27 okt 2011, 09:58

Hotel Les Nuits, Naast de Mini-showroom! :-D

http://www.hotellesnuits.be/

Eén nachtje verbleven incl. ontbijt. Had zéker niet te klagen.
Naatje
Shopaholic!
Contacteer:

27 okt 2011, 11:03

GeoBem007 schreef: En hoor eens bij Olaf & Nathalie, die zijn een tijdje terug naar Antwerpen geweest.
Dat je dat nog weet Geo :shock: dat is 2 jaar geleden lol :lol:

maarre wij hadden een super relaxed hotel (Radisson Blue Astrid Antwerp hotel), hou zelf ook van luxe, wij hadden een business room met gratis films enzo en een uitzicht over het plein en het Centraal Station, er zit een parkeergarage bij waar Olaf zelfs in kon dus dat is geen probleem voor je Deniz...

[web]http://www.radissonblu.com/astridhotel-antwerp[/web]
Kristiaan
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

27 okt 2011, 11:08

Nu ben ik ook wel fan van Het Radisson hotel, maar het volk dat er rondloopt (en niet alleen 's avonds) steekt me dan weer tegen. Ik ben geen racist ofzo, maar je voelt je wel niet meteen op je gemak. (Ik dan toch. :) ) Uiteraard ben je die buurt snel uitgewandeld.

Ik raadde je dan ook Les Nuits aan (Radisson is wel mooier to be honest) omdat deze ook in de wat 'chiquere' buurt ligt. Naast de Mini-showroom heb je er ook de knappere winkels, van budgetvriendelijk tot wat meer. En als het op luxe aankomt, zal je je daar zeker op je gemak voelen. :)

Terug naar “Kletshoek”