Het Apple topic
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ook in private is dat hetzelfde, je swiped terug naar de vorige pagina, in de situatie zoals deze was 

GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
vreemd, want hiervoor ging t wel
Ik heb net trouwens flash gedownload...zie ik iets over het hoofd, of kan het eindelijk
Net even een site met flash spelletjes geopend en kan ze allemaal spelen?

Ik heb net trouwens flash gedownload...zie ik iets over het hoofd, of kan het eindelijk

Net even een site met flash spelletjes geopend en kan ze allemaal spelen?
- Dennisvdh
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Newb! Flash kan al jaaaren op OS X
Alleen draait het niet op iOS (mobile)

Alleen draait het niet op iOS (mobile)

Austin Mini '87, Mini Cooper '91, MINI Cooper '07
Muurstickers en muurteksten
Muurstickers en muurteksten
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mijn iPad heeft vliegles gehad, het landen is niet echt gelukt. Scherm naar de shit. Nu heb ik een goede tent in Rotterdam gevonden die repareren kan, iphonedokter heten ze. Heeft iemand wellicht nog een andere tip?
Best naar trouwens, hij is twee weken oud en het is mijn eerste iDevice dat kapot gaat.. (Heb iPod's met kapotte batterijen na een paar jaar, maar vader zijn alle iPhones, iPods en iPads allemaal nog prima
Vind het vooral naar dat het weer €175 gaat kosten en dat die de schade altijd sult blijven zien :/
Best naar trouwens, hij is twee weken oud en het is mijn eerste iDevice dat kapot gaat.. (Heb iPod's met kapotte batterijen na een paar jaar, maar vader zijn alle iPhones, iPods en iPads allemaal nog prima

Vind het vooral naar dat het weer €175 gaat kosten en dat die de schade altijd sult blijven zien :/
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kan iemand mij helpen? Ik heb op mijn ipad2 geen itunes staan en ik zou niet weten hoe ik het terug kan halen. Ik snap er niks van. Mijn ouders hebben een gelijke ipad en hebben allebei wel een itunes logo in het opstartscherm.
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
Aha, ik dacht al zoiets aar hoe kan het dan dat mijn ouders nog wel een itunes icoontje hebben?
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
iTunes is inderdaad een app die je zelf niet kunt deleten. Heb je misschien je iPad gejailbreaked?
Om het terug te krijgen kan ik eigenlijk alleen maar een restore/herstel aktie aanbevelen.
Dan wordt ie helemaal naar fabrieksinstellingen teruggebracht, waarna je je data & apps kan restoren.
Maar als je een JB had, is ie daarna niet meer gejailbreaked...
Wat bedoel je met het opstart scherm? Toch gewoon het 1e springboard scherm met alle icoontjes?biermagnaat schreef:Kan iemand mij helpen? Ik heb op mijn ipad2 geen itunes staan en ik zou niet weten hoe ik het terug kan halen. Ik snap er niks van. Mijn ouders hebben een gelijke ipad en hebben allebei wel een itunes logo in het opstartscherm.
iTunes is inderdaad een app die je zelf niet kunt deleten. Heb je misschien je iPad gejailbreaked?
Om het terug te krijgen kan ik eigenlijk alleen maar een restore/herstel aktie aanbevelen.
Dan wordt ie helemaal naar fabrieksinstellingen teruggebracht, waarna je je data & apps kan restoren.
Maar als je een JB had, is ie daarna niet meer gejailbreaked...
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als ik op muziek klik dan zie ik daar onderin winkel staan. Maar dat paarse itunes icoon ontbreekt bij mij.
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zal wel niet lukken. De Muziek app kan de iTunes app immers ook niet vinden.
Desalniettemin was ik niet op 'zoeken' gekomen... Misschien moet ik dat zelf ook eens wat vaker gebruiken. Op de Mac gebruik ik spotlight ook om alles te starten en te vinden. De dock gebruik ik niet eens meer. Gewoon cmd-space en een paar letters van de app en een enter. Scheelt ook weer muis rsi...
Desalniettemin was ik niet op 'zoeken' gekomen... Misschien moet ik dat zelf ook eens wat vaker gebruiken. Op de Mac gebruik ik spotlight ook om alles te starten en te vinden. De dock gebruik ik niet eens meer. Gewoon cmd-space en een paar letters van de app en een enter. Scheelt ook weer muis rsi...
Onze sponsors