Sid schreef:ja, ze zien hem waarschijnlijk eens in de twee weken staan, tis maar wat je genieten noemt...
pure kwelling als je het mij vraagt: WIL ZELF RIJDEN!
De R56, wie heeft wat??
- MINIJCW
- Volledig MINI minded!

Bericht

R56 Still fun but easier to live with
DSC is zeker een optie die je moet nemen. Niet dat ik zo'n bochten scheurder ben
, maar voor mij is het puur om de veiligheid te doen. Op de vorige works had ik het ook zitten en toen Kaj en ik het laatste ritje ermee gingen rijden vlogen we met 100km/h door het philip morris bochtje
. Het kon nog harder volgens hem
Ook leuk is dat als je op een helling staat en je wil optrekken, en de rem loslaat, je niet naar achter rolt, dus alle tijd om goed weg te rijden
Ook leuk is dat als je op een helling staat en je wil optrekken, en de rem loslaat, je niet naar achter rolt, dus alle tijd om goed weg te rijden

R56 Still fun but easier to live with
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Welke kleur zou jij kiezen en wat voor velgen? Ben er wel benieuwd naarSid schreef:haha, goed werk maaij![]()
hij is echt fantastisch, super mooie kleur, ben erg benieuwd!![]()
en kaj, die van jou heeft precies de opties die ik zou nemen op de velgen en kleur na! helemaal goed.
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Zo nu kan ik eindelijk eens met eigen ogen kijken hoe mijn nieuwe mini eruit komt te zien.

Is het niet een plaatje!!!!

Is het niet een plaatje!!!!
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- èrcé
- Be Mini

Bericht
oh man, zo goed, ik ben vanmorgen toch maar even wezen kijken. kolere, die zwarte JCW R105 velgen heersen wel snoeihard onder die MCS. ik heb foto's gemaakt, maar geen kabel bij me, vanavond zet ik ze online.
Ook leuk, m'n hele dash lag open omdat ze bezig waren met de ipod interface. de snelheidsmeter met navigatiesysteem lag als losse unit er naast :-)
Ook leuk, m'n hele dash lag open omdat ze bezig waren met de ipod interface. de snelheidsmeter met navigatiesysteem lag als losse unit er naast :-)
Onze sponsors