Ik ben ook vanplan om mijn achterlichten te doen.
Floor-is' GP0064 [verkocht]
- Sander--87
- Be Mini

- Locatie: Sleeuwijk
- Floor-is
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Kolhorn
Bericht
Inmiddels heb ik de onderkant van de voorbumper vervangen door een niet-gespoten exemplaar, daar heb ik nog geen foto's van. Heb wel ineens 2 DS onderkanten liggen 
Verder ben ik met de Mini niet echt druk geweest, eigenlijk vanwege twee grote redenen:
1. Geen baan, op zoek naar een nieuwe (en dus geen inkomsten en dus even niks uitgeven). Inmiddels is dat nagenoeg rond.
2. We zijn ons huis aan het opknappen. Dat begint er nu redelijk uit te zien alsof het met een weekje ook daadwerkelijk klaar is. *
* We hebben gedaan: nieuwe vloer boven, nieuwe vloer beneden, berging voor zit een nieuw dak op en nieuwe betimmering, nieuw toilet beneden, schilderen binnen (álles: muren, plafonds, kozijnen, deuren), schilderen buiten (alleen de berging moet ik nog doen).
Nog te doen: kozijn van de voordeur aflakken, voordeur binnenzijde aflakken. Een paar plekjes op wanden bijwerken. Met schilderskit een paar kiertjes dichtmaken en even latexen. Al met al denk ik een dag of 3-4 werk, inclusief het drogen
[hr]
In other news:
Het werk biedt geen leasewagens, waar ik dat wel gewend was. Hierdoor moet ik niet alleen als een malle gaan zoeken naar een auto, maar ook al het rekenwerk compleet omgooien. Bijtelling betalen is heel wat anders dan onderhoud en verzekering en risico en afschrijving etc. etc.
Ik ben er bijna uit inmiddels, moet alleen nog zorgen dat het nodige geld vrijkomt
-> Dacht dat ik er uit was, maar het zal niet de (onmeunig vette) wagen van Getzz worden vrees ik.
De verstandige ik zegt nu: Clubman doen! Dus zoeken naar een betaalbare Clubman, zo vol mogelijk en zo ver mogelijk onder de €20.000. Liefst een R55S natuurlijk, maar ik denk dat het een R55c zal moeten worden...
Verder ben ik met de Mini niet echt druk geweest, eigenlijk vanwege twee grote redenen:
1. Geen baan, op zoek naar een nieuwe (en dus geen inkomsten en dus even niks uitgeven). Inmiddels is dat nagenoeg rond.
2. We zijn ons huis aan het opknappen. Dat begint er nu redelijk uit te zien alsof het met een weekje ook daadwerkelijk klaar is. *
* We hebben gedaan: nieuwe vloer boven, nieuwe vloer beneden, berging voor zit een nieuw dak op en nieuwe betimmering, nieuw toilet beneden, schilderen binnen (álles: muren, plafonds, kozijnen, deuren), schilderen buiten (alleen de berging moet ik nog doen).
Nog te doen: kozijn van de voordeur aflakken, voordeur binnenzijde aflakken. Een paar plekjes op wanden bijwerken. Met schilderskit een paar kiertjes dichtmaken en even latexen. Al met al denk ik een dag of 3-4 werk, inclusief het drogen
[hr]
In other news:
Het werk biedt geen leasewagens, waar ik dat wel gewend was. Hierdoor moet ik niet alleen als een malle gaan zoeken naar een auto, maar ook al het rekenwerk compleet omgooien. Bijtelling betalen is heel wat anders dan onderhoud en verzekering en risico en afschrijving etc. etc.
Ik ben er bijna uit inmiddels, moet alleen nog zorgen dat het nodige geld vrijkomt
De verstandige ik zegt nu: Clubman doen! Dus zoeken naar een betaalbare Clubman, zo vol mogelijk en zo ver mogelijk onder de €20.000. Liefst een R55S natuurlijk, maar ik denk dat het een R55c zal moeten worden...
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- Sven
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Enschede
Bericht
Bummer van je baan man, maar zo te zien kun je je tijd redelijk kwijt in je huis!!
Succes met het vinden van een job!
En over je auto... Geen idee welke sector je werkt, maar als er kans is dat je voor je werk straks weer een leaseauto kunt krijgen zou ik niet meteen voor een Cluman gaan, hoe leuk die ook is....
Ik bedoel, stel je vindt straks een job, krijgt weer een leasauto, dan kan de Clubman er weer uit... Dan zou ik gaan kijken naar iets tijdelijks dan niet te veel geld kost!
Als bovenstaande niet aan de orde is: DOEN!
haha 
2 MINI's voor de deur is wel kicken natuurlijk!

Succes met het vinden van een job!
En over je auto... Geen idee welke sector je werkt, maar als er kans is dat je voor je werk straks weer een leaseauto kunt krijgen zou ik niet meteen voor een Cluman gaan, hoe leuk die ook is....
Ik bedoel, stel je vindt straks een job, krijgt weer een leasauto, dan kan de Clubman er weer uit... Dan zou ik gaan kijken naar iets tijdelijks dan niet te veel geld kost!
Als bovenstaande niet aan de orde is: DOEN!
2 MINI's voor de deur is wel kicken natuurlijk!
- Floor-is
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Kolhorn
Bericht
Aldus: ik heb een nieuwe job, moet alleen nog even tekenen. Voordat dat is gebeurd ga ik er nog niet al te veel over loslaten 
Ik denk dat het in die zin iets tijdelijks wordt, dat ik niet (veel) langer dan 18 maanden met de auto zal doen. In die tijd zet ik ergens tussen de 60 en 80k op de teller namelijk. Onderhoud wordt duurder naarmate de auto ouder is en ik verwacht dat de restwaarde enorm zal kelderen zodra er meer dan 160k op de teller staat. (Hoewel het pas echt bizar hard zal gaan vanaf de 200k)

edit: als het goed is zijn de muntjes ook rond. Moet even een slag om de arm houden, want ik wil niet teveel boete moeten betalen voor het vrijmaken van spaargeld
Volgende week donderdag eerste werkdagSven schreef:Bummer van je baan man, maar zo te zien kun je je tijd redelijk kwijt in je huis!!
Succes met het vinden van een job!
Bij deze baan moet ik weliswaar veel reizen, maar krijg ik geen lease-auto. Dat heeft ermee te maken dat de vier huidige salesmannen er ook geen hebben en ze geen precedent willen scheppen. Heb daarom een deal gemaakt waarbij ik een mobiliteitsvergoeding krijg (feitelijk extra bruto salaris) én een kilometervergoeding.En over je auto... Geen idee welke sector je werkt, maar als er kans is dat je voor je werk straks weer een leaseauto kunt krijgen zou ik niet meteen voor een Clubman gaan, hoe leuk die ook is....![]()
Ik bedoel, stel je vindt straks een job, krijgt weer een leasauto, dan kan de Clubman er weer uit... Dan zou ik gaan kijken naar iets tijdelijks dan niet te veel geld kost!![]()
Ik denk dat het in die zin iets tijdelijks wordt, dat ik niet (veel) langer dan 18 maanden met de auto zal doen. In die tijd zet ik ergens tussen de 60 en 80k op de teller namelijk. Onderhoud wordt duurder naarmate de auto ouder is en ik verwacht dat de restwaarde enorm zal kelderen zodra er meer dan 160k op de teller staat. (Hoewel het pas echt bizar hard zal gaan vanaf de 200k)
Nouja ik ben dus stevig aan het rekenen en het kan op zich allemaal uit, dus nu moet ik de muntjes gaan vrijmaken en dan knopen hakkenAls bovenstaande niet aan de orde is: DOEN!haha
2 MINI's voor de deur is wel kicken natuurlijk!![]()
edit: als het goed is zijn de muntjes ook rond. Moet even een slag om de arm houden, want ik wil niet teveel boete moeten betalen voor het vrijmaken van spaargeld
Laatst gewijzigd door Floor-is op 22 sep 2011, 16:30, 1 keer totaal gewijzigd.
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Gemeente \'\'Wolluk\'\'
- Floor-is
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Kolhorn
Bericht
Thanks, thanks!
Zonet bij een Zwarte R53 wezen kijken, een pre-facelift model. Zou maar 54k gelopen hebben, er was ook NAP beschikbaar. Was ook wel het een en ander mis mee moet ik zeggen..
- Er miste een knopje uit het dashboard, waar de hoogteverstelling voor de voorlampen zit. (Ik denk dat knopje, heb die zelf niet, dus dat weet ik niet 100% zeker.)
- Er was wat schade aan het deurpaneel aan de bestuurderszijde
- De airbag zag er uit of die al 300.000km in de auto zat. Helemaal vervaagd en ontzettende krassen erop enzo.
- Volgens de verkoper had de auto geen schade gehad, maar de modderkuip links achter zat niet vast en ik kon er achter voelen dat het metaal beschadigd was. Daar is dus een keer een botsinkje geweest.
- De multiriem zag er vrij oud uit
- In de voorruit zit een vakje (bestuurderszijde, onderkant) waar je het VIN nummer zou moeten kunnen lezen. Daar zat helemaal geen VIN
We zijn maar weer vertrokken
Zonet bij een Zwarte R53 wezen kijken, een pre-facelift model. Zou maar 54k gelopen hebben, er was ook NAP beschikbaar. Was ook wel het een en ander mis mee moet ik zeggen..
- Er miste een knopje uit het dashboard, waar de hoogteverstelling voor de voorlampen zit. (Ik denk dat knopje, heb die zelf niet, dus dat weet ik niet 100% zeker.)
- Er was wat schade aan het deurpaneel aan de bestuurderszijde
- De airbag zag er uit of die al 300.000km in de auto zat. Helemaal vervaagd en ontzettende krassen erop enzo.
- Volgens de verkoper had de auto geen schade gehad, maar de modderkuip links achter zat niet vast en ik kon er achter voelen dat het metaal beschadigd was. Daar is dus een keer een botsinkje geweest.
- De multiriem zag er vrij oud uit
- In de voorruit zit een vakje (bestuurderszijde, onderkant) waar je het VIN nummer zou moeten kunnen lezen. Daar zat helemaal geen VIN
We zijn maar weer vertrokken
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- Floor-is
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Kolhorn
Bericht
Nieuwe Mini gekocht 
Details volgen nog, maar ik kan je alvast vertellen dat het schuimbekken wordt voor velen
Details volgen nog, maar ik kan je alvast vertellen dat het schuimbekken wordt voor velen
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- Woosh!
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Locatie: De glazen stad

Bericht
S JCW?

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- Woosh!
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Locatie: De glazen stad

Bericht
GP??

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

Onze sponsors















