Wie weet raad?
- Mini zeeland
- Enthousiast
Bericht
Wie weet raad?
Bart
Laatst gewijzigd door Mini zeeland op 18 okt 2011, 19:47, 1 keer totaal gewijzigd.
- Mini zeeland
- Enthousiast
- philip68
- 4 op een rij!
Bericht
Check ook even als hij het ook doet met je andere sleutel (reserve).
Re: re
Mini zeeland schreef:met richting aangeven. het is ook niet altijd maar soms vaak na een tijdje rijden en een paar keer de knpperlichten gebruikt te hebben.
Vervolgens sleutel eruit en er weer in en dan doet hij het weer een tijdje ? ...
Check ook even als hij het ook doet met je andere sleutel (reserve).
- Mini zeeland
- Enthousiast
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Het heeft de dealer toen heel lang gekost om correcte diagnose te stellen. Auto heeft meer dan twee uur lang fulltime aan de computer gehangen met twee monteurs erbij. Marcel blij met z'n garantie
.
Uiteindelijke diagnose : kortsluiting in de electrische installatie, waarschijnlijk in de kabel naar het knippertje. Ze hebben enkele draadjes en de knipperlichtmodule voor vervangen en toen was alles weer ok.
Het is nooit meer teruggekomen (gelukkig).
Re: re
Komt me heel bekend voor. De dealer had m'n voorbumper losgemaakt ivm vervangen van cool fan. Toen deed de linker knipper het niet meer. Wel als je koud startte, maar als je iets langer dan "even" het knippertje aandeed , storing en niet functioneren.Mini zeeland schreef:met richting aangeven. het is ook niet altijd maar soms vaak na een tijdje rijden en een paar keer de knpperlichten gebruikt te hebben.
Vervolgens sleutel eruit en er weer in en dan doet hij het weer een tijdje ? ...
Het heeft de dealer toen heel lang gekost om correcte diagnose te stellen. Auto heeft meer dan twee uur lang fulltime aan de computer gehangen met twee monteurs erbij. Marcel blij met z'n garantie

Uiteindelijke diagnose : kortsluiting in de electrische installatie, waarschijnlijk in de kabel naar het knippertje. Ze hebben enkele draadjes en de knipperlichtmodule voor vervangen en toen was alles weer ok.
Het is nooit meer teruggekomen (gelukkig).
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Mini zeeland
- Enthousiast
Bericht
Re
Dit lijkt sterk op wat er bij mij ook gebeurd.
Nu moet de auto toch aan de computer want de navigatie en boardcomputer moet in het Nederlands. Zou het euvel dan boven water komen?
Ga ook de garage maar vast inlichten waar ik de auto gekocht heb maar dit is geen Mini dealer dus kan hij hem niet uitlezen denk ik.
Bart
Nu moet de auto toch aan de computer want de navigatie en boardcomputer moet in het Nederlands. Zou het euvel dan boven water komen?
Ga ook de garage maar vast inlichten waar ik de auto gekocht heb maar dit is geen Mini dealer dus kan hij hem niet uitlezen denk ik.
Bart
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ik weet niet of ze met een software update storingen naar boven krijgen..
en als je dan het verhaal van Franklyn leest dat ze kortsluiting in een stekker niet uit kunnen lezen, zullen ze dat ook niet in de computer gaan zien...
ik zou het er specifiek bijzeggen als je je MINI brengt voor de software update, misschien kunnen ze er wel wat mee..
en als je dan het verhaal van Franklyn leest dat ze kortsluiting in een stekker niet uit kunnen lezen, zullen ze dat ook niet in de computer gaan zien...
ik zou het er specifiek bijzeggen als je je MINI brengt voor de software update, misschien kunnen ze er wel wat mee..
The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors