Kleurencombo is echt supergaaf!
Na een jaar toch weer een MINI
- Woosh!
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:

Bericht
Nice!! Nog een dikke HC Clubman erbij

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Bericht
Mooi ding!! Gefeliciteerd

gave kleuren combinatie, ik zou persoonlijk inderdaad ook die colorline panelen vervangen door zwarte oid, dit cream white is inderdaad net niet de kleur van het polar beige leer enzo, beetje zonde imo
Wat voor kleur je je scoop maakt is aan jou natuurlijk, persoonlijk zou ik em lekker HC laten
Frankie heeft op zijn HC clubman de onderkant langs de rand van zn scoop beschermt met hittewerende folie, moet je zijn topic anders maar ff lezen of hem een PM sturen hoe en wat exact 
Succes nog even met wachten!
Groet,
Mark
gave kleuren combinatie, ik zou persoonlijk inderdaad ook die colorline panelen vervangen door zwarte oid, dit cream white is inderdaad net niet de kleur van het polar beige leer enzo, beetje zonde imo
Wat voor kleur je je scoop maakt is aan jou natuurlijk, persoonlijk zou ik em lekker HC laten
Succes nog even met wachten!
Groet,
Mark
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Mini zeeland
- Enthousiast

- GregBem
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Mooi hoor! Elegant zo met het beige interieur!!!
Als je buiten nog wat wil veranderen zou ik de chrome rand rond de grille nog zwart of HC doen
Succes ermee!
Als je buiten nog wat wil veranderen zou ik de chrome rand rond de grille nog zwart of HC doen
Succes ermee!
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- Mini zeeland
- Enthousiast

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
hoi Bart mooie chococlubman. Goed om te zien dat je de scoop bruin laat, veel mooier dan zwart of (erger nog) carbon. Veel plezier nog met de Mini

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Mini zeeland
- Enthousiast

Bericht
re
thanks voor alle leuke berichten. Dit bewijst maar weer dat MINI meer is dan een auto. Het is een Virus
Vandaag al weer In Breda geweest bij de dealer. Nieuwe chrome ringen voor de sleutel opgehaald en een boekje besteld.
Daar gaan ze ook even kijken og het dashboard mayfair nog leverbaar is.
Ook vandaag even led lampen besteld voor de stadslichten want die van nu kunnen echt niet met xenon.
tot meets....
Bart

Vandaag al weer In Breda geweest bij de dealer. Nieuwe chrome ringen voor de sleutel opgehaald en een boekje besteld.
Daar gaan ze ook even kijken og het dashboard mayfair nog leverbaar is.
Ook vandaag even led lampen besteld voor de stadslichten want die van nu kunnen echt niet met xenon.
tot meets....
Bart

Onze sponsors