Online ''meeting'' Race op Nordschleife PS3 GT5
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
GeoBem op PSN trouwens. Moet ergens nog een Gamertag hebben, maar ben daar natuurlijk niet meer mee actief
Euh, ja.. Ik meen die hier ook gezien te hebbenDrAtomic schreef:Vaag. had ik niet mijn Forza 3 mini gepost? Ennieweg, veel plezier mannen, misschien moeten we dit ook maar eens voor Forza 3 organiseren.

GeoBem op PSN trouwens. Moet ergens nog een Gamertag hebben, maar ben daar natuurlijk niet meer mee actief

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
I'm in 
Snelste rondje, met Playseat en Logitech Driving Force GT is in mijn R53 iets van 7:45 en wat duizendsten..
Kan nog wel een pak vanaf, ik vloog er laatst toen ik inmiddels alweer een seconde of 7 van die tijd af had gereden halfweg ergens van de Ring af werd die tijd verdorie weer rood..

Snelste rondje, met Playseat en Logitech Driving Force GT is in mijn R53 iets van 7:45 en wat duizendsten..
Kan nog wel een pak vanaf, ik vloog er laatst toen ik inmiddels alweer een seconde of 7 van die tijd af had gereden halfweg ergens van de Ring af werd die tijd verdorie weer rood..
- Kim Cooper
- Be Mini
Bericht
Kijk mooie tijd daveke, zit bijna op die tijd 7:51 en nog wat. Dit is met hier en daar nog wel wat foutjes.
In de avond ben ik ook wel eens online en heb dan een baan aangemaakt, heeft iemand nog een voorstel voor wat data? MEt 6 man moet het al leuk worden op de Ring
In de avond ben ik ook wel eens online en heb dan een baan aangemaakt, heeft iemand nog een voorstel voor wat data? MEt 6 man moet het al leuk worden op de Ring

- Kim Cooper
- Be Mini
Bericht
Ik kan ook beide dataW021 schreef: Mij maakt de datum niet veel uit, misschien zondag- of maandagavond?![]()

- chosenfew106
- Be Mini
Bericht
Sinds 2 weken Forza Motorsport 4 aan het spelen met heel veel MINI . Net als 3 wederom een topgame en het leuk is dat als je de MINI's flink aanpast (Nu op klassa A599) ze nog steeds top rijden.
Misschien leuk om een een FM4 MINI on Nordschleife lijstje bij te houden. Ik zal morgen de eerste tijd neerzetten

Misschien leuk om een een FM4 MINI on Nordschleife lijstje bij te houden. Ik zal morgen de eerste tijd neerzetten

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
te veel x-doos??
Ik had een PS3 met GT5.. maar wat een meuk spel!!!
verschil gaan maken tussen 'normaal' en 'premium' auto's.. HOE slecht!?!!
alleen bij de premium auto's kan je alles tunen en in de auto zitten tijdens racen.. nou.. ik ben blij dat iemand anders nu vrolijk met het spel en console kan spelen.. Forza is zoooooveel beter.. enige dat GT5 toevoegd zijn de licenties en challenges.. nouja.. vooruit.. die waren leuk maar ook alleen omdat het met premium auto's gespeeld werd
maargoed..
MINI's op de ring.. I'm in!
wat wordt de klasse waar we in gaan rijden? kan ik de mijne alvast aanpassen
Ik had een PS3 met GT5.. maar wat een meuk spel!!!
verschil gaan maken tussen 'normaal' en 'premium' auto's.. HOE slecht!?!!
alleen bij de premium auto's kan je alles tunen en in de auto zitten tijdens racen.. nou.. ik ben blij dat iemand anders nu vrolijk met het spel en console kan spelen.. Forza is zoooooveel beter.. enige dat GT5 toevoegd zijn de licenties en challenges.. nouja.. vooruit.. die waren leuk maar ook alleen omdat het met premium auto's gespeeld werd

maargoed..
MINI's op de ring.. I'm in!

wat wordt de klasse waar we in gaan rijden? kan ik de mijne alvast aanpassen

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Onze sponsors