Ik heb mijn mini 5,5 cm verlaagd met 17" velgen en rondom 15 mm spacers. Met 5 cm verlaging, 12 mm spacers vooraan en achter 16, zal je probleemloos kunnen rondrijden

Denk dat je er wel op moet letten dat je bandenmaat niet klopt. 215/45/18 is behoorlijk afwijkend waardoor je omtrek niet meer klopt. Kloppend is 205/40/18 of 215/35/18 (215/40 zou eventueel nog kunnen).Yakkoox schreef:Hallo,
Ik heb een vraagje
Mijn auto (R56) word deze week met een AP schroefset verlaagd, ik zou nog graag spacers plaatsen, zodat de wielen wat verder uit de kasten steken.
Maar welke zijn er mogelijk? En hoeveel cm kan ik mijn auto laten verlagen om net niet te schuren in de kasten? (5cm?)
Ik rij met R113 velgen dus een 18" velg met 215-45 banden erop.
Is het dan mogelijk om een 12mm spacer vooraan en 16mm spacer achteraan te plaatsen?
Of toch maar beter 5mm rondom?
Alvast bedankt voor jullie hulp
Oh ja ! Ik had daar al gezegd dat het een hele dikke ride isYakkoox schreef:Heb hier namelijk al een topic aangemaakt,speedy schreef:ik wil wel een paar pics zien eigenlijk
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... 06&start=0
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors