Prima, heb er toch m'n auto voor nodig om de kleuren te vergelijken, dus voor die tijd kan ik sowieso niet. Als je liever daarvoor wilt moet je gewoon gaan eej!Blont-007 schreef:Hij gaat erop komen die vlag, in februari heb ik een afspraak met BadSMINI, en ja Kaj wat mij betreft kun je mee, stuur hem wel ff een mailtje dan dat je meekomt, ik heb nog geen definitieve datum geprikt want hij had het errug druk nog op dit moment.
Blondies "OLD" Ride
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht

- Berthil
- Volledig MINI minded!

- Blont-007
- NMC Legend

Bericht
Maar ja Youri kan niet eerder dus zal moeten wachten hè, en de opa van florisvandam zegt:
Dat geduld een schone zaak is.
Moet ik een trapje meenemen voor die fotó's ???
Ja ik weet het en ik heb al geen geduld.Berthil schreef:Leuk maar duurt wel erg lang tot het februari is
Maak ook wat picca's tijdens het plakken
Maar ja Youri kan niet eerder dus zal moeten wachten hè, en de opa van florisvandam zegt:
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Kan m'n vaste camerasteun met pootjes wel meenemen! Nog leuker zou zijn als we op dezelfde dag beplakt kunnen worden!Blont-007 schreef:Ja ik weet het en ik heb al geen geduld.Berthil schreef:Leuk maar duurt wel erg lang tot het februari is
Maak ook wat picca's tijdens het plakken![]()

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Italian Job meet ja!
Of hij gaat gewoon ook gezellig mee!!Blont-007 schreef:Wij of de MINI's![]()
Is hartstikke tof idd, mss wil Coen ook nog iets dan is de Italian Job compleet.

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ben benieuwd, vraag henkietenk anders eens om wat ideeën. Misschien zit er iets tussen.
MINIJCW schreef:Ik zit hier mijn hersens nog zwaar te kneuzen wat ik precies wil. Zo gauw het aeropakket erop zit kan ik eens fatsoenlijk gaan nadenken, maar wil zeker wel mee. Geen 1 km is me straks te ver
Ben benieuwd, vraag henkietenk anders eens om wat ideeën. Misschien zit er iets tussen.

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Geen zorgen om de MINI, daar worden nu de nodige kilometertjes in gereden.
MIJN vriendin rijdt nu in ZIJN auto rond.
Zal wel pas begin volgende week worden, hij is een weekje weg.CooperS-indiblue schreef:Ben benieuwd, vraag henkietenk anders eens om wat ideeën. Misschien zit er iets tussen.
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Jou broertje boft maar dat ZIJ in ZIJN auto rijd en niet JIJ (met al die rotondes in de buurt.... waren z'n bandjes nu vast al kaal)
Ach ja, dan heeft Coen z'n autootje ook pas, dus alle tijd, laat hem maar rustig knutselen!Mini Poeper schreef:Zal wel pas begin volgende week worden, hij is een weekje weg.CooperS-indiblue schreef:Ben benieuwd, vraag henkietenk anders eens om wat ideeën. Misschien zit er iets tussen.
Jou broertje boft maar dat ZIJ in ZIJN auto rijd en niet JIJ (met al die rotondes in de buurt.... waren z'n bandjes nu vast al kaal)

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Zit bij de tweede foto ook die sticker op het dak?
Ja, precies zo, maar dan in het grijs met zwart! Dat moet gewoon ontzettend stoer zijn!wazowski schreef:Ha, nog een UJ op het zonnedak![]()
Youri is echt de man voor zo'n sticker:
Zit bij de tweede foto ook die sticker op het dak?

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
DAMN, nice job!!
wazowski schreef:Ja, inderdaad, en doordat de foto verkleind is lijkt het nog veel meer verduisterd dan in 't echt...CooperS-indiblue schreef:Zit bij de tweede foto ook die sticker op het dak?

Onze sponsors