6 aug.: Fotoshoot meeting Doel (Antwerpen) - All done! B-)
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
Je kan wel vrij moeilijk terecht in de Haven omdat ze daar meer en meer afgezette pleinen hebben.
Kan me wel herinneren dat ik een paar weken geleden ergens ben terecht gekomen waar je een open plein hebt met wat containers op.
Misschien moet ik vrijdag eens zien of er daar kan gekomen worden, maar ik weet niet of we tijd gaan hebben om meerdere locaties aan te doen..
Nah, das maar een klein miserabel ding.ricktolboom schreef:lekker zooitje in doel.. wat wordt de 2e locatie? is er niet een grote haven ofzo in de buurt?
Je kan wel vrij moeilijk terecht in de Haven omdat ze daar meer en meer afgezette pleinen hebben.
Kan me wel herinneren dat ik een paar weken geleden ergens ben terecht gekomen waar je een open plein hebt met wat containers op.
Misschien moet ik vrijdag eens zien of er daar kan gekomen worden, maar ik weet niet of we tijd gaan hebben om meerdere locaties aan te doen..
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ligt er puur aan hoe snel we het zat zijn in Doel om een andere locatie te zoeken..
mij maakt het niet zoveel uit, ben overal voor in.
dus laten we morgen maar kijken hoe vlot alles gaat..
mij maakt het niet zoveel uit, ben overal voor in.
dus laten we morgen maar kijken hoe vlot alles gaat..
The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

- vin10
- Be Mini
Bericht
de situatie naar Doel en aan Cafe Doel 5 vandaag 18:15
(met dank aan Olivier voor de gestuurde MMS-en)
* het laatste rondpunt voor het kruispunt naar Doel, plezant bochtje

* het kruispunt naar Doel, Mini's komen rechts het beeld ingereden a.s. zaterdag, we kijken dus recht naar Doel

* 1 van de gebouwen in de straat richting Doel centrum

* Cafe Doel 5

Het zou daar in Doel zelf en de omgeving rondom het cafe redelijk proper zijn

(met dank aan Olivier voor de gestuurde MMS-en)
* het laatste rondpunt voor het kruispunt naar Doel, plezant bochtje

* het kruispunt naar Doel, Mini's komen rechts het beeld ingereden a.s. zaterdag, we kijken dus recht naar Doel

* 1 van de gebouwen in de straat richting Doel centrum

* Cafe Doel 5

Het zou daar in Doel zelf en de omgeving rondom het cafe redelijk proper zijn

- JJJJ
- Volledig MINI minded!
- despoo
- Volledig MINI minded!
Bericht
laatste keer dat ik keek waren het nog 80 dan zijn er in een paar weken tijd 100 mensen bij gekomen.
JJJJ schreef:volgens Wikipedia nog 188 inwoners.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Doel_(plaats)
laatste keer dat ik keek waren het nog 80 dan zijn er in een paar weken tijd 100 mensen bij gekomen.
aka BenjaMini
- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
is telling volgens Wikipedia van 31 December 2010, dus ik hoop op het aantal waar jij het over hebt. lekker rustig!despoo schreef:JJJJ schreef:volgens Wikipedia nog 188 inwoners.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Doel_(plaats)
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Volgens mij ziet het er prima uit!!
dat wordt een top dagje

dat wordt een top dagje

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

- despoo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Op 31 augustus 2009 liep het tijdelijke woonrecht, dat in 2007 nog was verlengd, af. Op dat moment woonden er nog 84 personen in 49 gezinnen in Doel. Daarvan zijn 45 personen (25 gezinnen) oorspronkelijke Doelenaars. De resterende 39 bewoners zijn in het dorp komen wonen na de beslissing dat Doel zou verdwijnen. Zij wisten dus vooraf dat ze er slechts tijdelijk konden blijven. 11 gezinnen hebben nog een eigen huis en zij mogen er wel nog blijven wonen. Voor hen blijft de mogelijkheid bestaan de woning vrijwillig te verkopen. Zo niet is het wachten op de opmaak van een nieuw Gewestelijk Ruimtelijk Uitvoeringsplan dat een definitieve ruimtelijke bestemming geeft aan de woonkern van Doel.
aka BenjaMini
Onze sponsors