De R56, wie heeft wat??
- Mellowyellow
- Nieuwsgierig

Bericht
Was het maar vrijdag
OOOOOhhh nog 4 dagen.
Waarom heeft een dag eigenlijk 24 uur
En nu wordt het nog winter ook nog !!!!!!!
Maar in ieder geval gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
Waarom heeft een dag eigenlijk 24 uur
En nu wordt het nog winter ook nog !!!!!!!
Maar in ieder geval gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
Rally Team Moree powered by Human Racing.
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Kan er gelukkig net als Coen wel om lachen meestal.
Ik ben heel benieuwd hoe die van jou gaat worden in het echie als hij helemaal klaar is Coen!! Foto-toestel is al dubbel opgeladen!
Snap inderdaad dat het wel klieren is, dat doen wij net zo goed bij jou natuurlijk! Ik probeer er nooit een al te serieuze aanval op te doen of het persoonlijk over te laten komen. Maar af en toe ga je wel heel ver hoor.Hans schreef:Hey coen, is je Mini al binnenGaaf.. eindelijk weer Mini rijden! Ik zit jullie altijd wel te pesten maar ik moet eerlijk zeggen dat ik hem al wat mooier gaat vinden..
Vooral dat rood van jou en mellow yellow lijkt mij ook helemaal top! Zit er nu een sper op?!
Ik ben heel benieuwd hoe die van jou gaat worden in het echie als hij helemaal klaar is Coen!! Foto-toestel is al dubbel opgeladen!

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Dus als je zin hebt om mee te gaan?!
Nee, die verlagingssets gaan Coen en ik in Duitsland even voor sjoppen. Coen weet het nog niet dat we dat gaan doen, maar ik wel!èrcé schreef:cool! ik ben heel benieuwd naar de foto's.
ik moet nog 16 nachtjes slapen!
heb je al een fatsoenlijke verlagingsset gevonden? of wacht je daar nog even mee? Ik ben al een beetje aan het rondkijken voor een verlagingsset en spoorverbreders

- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
ja sorry het is idd alleen de bekleding, die is zwart geworden maar dan half leer en die hele mooie sportstoelen!!
- èrcé
- Be Mini

Bericht
hmmm, ik zag laatst op mini2.com een MCS R56 met 18 inch en verlaagd en dat zag er eigenlijk niet zo heel strak uit. ik zoek de foto ff op. een centimetertje aan beide kanten naar buiten kan ie volgens mij best hebben
ah, gevonden:
http://www.mini2.com/forum/2nd-gen-whee ... per-s.html
ah, gevonden:
http://www.mini2.com/forum/2nd-gen-whee ... per-s.html
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
@èrcé:
Ja, maar dan moet je precies de goede verbreders hebben anders kan dat icm een verlagingset (alleen veren) echt kachel gaan rijden. De veren moeten ook speciaal gemaakt zijn voor een MINI Cooper en Cooper S met sportonderstel (als je dat als optie hebt dan). Anders krijg je daar hetzelfde mee en gaat het gewoon bagger rijden.
Dus we moeten echt even goed op zoek! Maar dat komt goed, we gaan wat bekende adresjes af in één dag en halen we op de terugweg de beste op!
Ja, maar dan moet je precies de goede verbreders hebben anders kan dat icm een verlagingset (alleen veren) echt kachel gaan rijden. De veren moeten ook speciaal gemaakt zijn voor een MINI Cooper en Cooper S met sportonderstel (als je dat als optie hebt dan). Anders krijg je daar hetzelfde mee en gaat het gewoon bagger rijden.
Dus we moeten echt even goed op zoek! Maar dat komt goed, we gaan wat bekende adresjes af in één dag en halen we op de terugweg de beste op!

Onze sponsors