De hobby die 'detailen' heet...
- PimNoordhof
- Mod virus alert!
Bericht
Jah mooie verslagje komt eraan!! Ze hebben de auto nou in Sneek staan en komen donderdag pas terug. 

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hmmm dan zie ik dat verslag waarschijnlijk dus pas na mn vakantie... 
@ Sammax, nog ff geen DAP, durf het nog niet aan eerlijk gezegd, en vind het nog een best duur apparaat... maar de kans dat er ooit een komt, is zeker aanwezig

@ Sammax, nog ff geen DAP, durf het nog niet aan eerlijk gezegd, en vind het nog een best duur apparaat... maar de kans dat er ooit een komt, is zeker aanwezig

- PimNoordhof
- Mod virus alert!
Bericht
Dan zal ik een extra mooi verslagje maken Mini Cabrio!
En met een DAP kun je niet veel schade aanrichten hoor valt genoeg mee.
Misschien even een keer een Detail Meeting houden, ik heb plek in me schuur voor ongeveer 10mini's en een groot plein voor genoeg plek!

En met een DAP kun je niet veel schade aanrichten hoor valt genoeg mee.

Misschien even een keer een Detail Meeting houden, ik heb plek in me schuur voor ongeveer 10mini's en een groot plein voor genoeg plek!

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
haha ja graag

Ik weet inderdaad dat je met een DAP niet veel kwaad kan doen, maar alsnog.. een meeting (lees: lesdag
) lijkt me tzt ook een erg goed idee
maar voorlopig ga ik er nog geen aanschaffen, kom best leuk uit de voeten met het handmatig polijsten zo, en kan het geld van zo'n apparaat best goed gebruiken nu, voor bijvoorbeeld de inrichting van mn studentenhok enzo...

Ik weet inderdaad dat je met een DAP niet veel kwaad kan doen, maar alsnog.. een meeting (lees: lesdag

maar voorlopig ga ik er nog geen aanschaffen, kom best leuk uit de voeten met het handmatig polijsten zo, en kan het geld van zo'n apparaat best goed gebruiken nu, voor bijvoorbeeld de inrichting van mn studentenhok enzo...

- PimNoordhof
- Mod virus alert!
- PimNoordhof
- Mod virus alert!
Bericht
Kom maar langsIvo schreef:Als je een keer zin hebt om een mooie groene MINI te polijsten...PimNoordhof schreef:Nice Sammax fijne wax he!
Groen doet het altijd goed! Is een fijne kleur om te polijsten.

- PimNoordhof
- Mod virus alert!
Bericht
All Metal Polish van Meguairs. En als het te erg vervuild is gewoon een stukje staalwol pakken en daarna afwerken met een Metal Polish.
- PimNoordhof
- Mod virus alert!
Bericht
Uitgebreid verslagje van een zwarte BMW 330D M-pakket komt eraan.
Afgelopen donderdag een nieuwe 320 coupe in de swissvax gezet.

Afgelopen donderdag een nieuwe 320 coupe in de swissvax gezet.

- sammax
- Mod virus alert!
Bericht
Werkt lekker en de mini glanst als een gek.
Vind het trouwens het lekkerst werken met de hand.
Dus een beetje wax afschrapen met je nagel en dan warm wrijven tussen je handen,
En dan met je handen op de lak aanbrengen
Erg lekkere wax inderdaadPimNoordhof schreef:Nice Sammax fijne wax he!
Groen doet het altijd goed! Is een fijne kleur om te polijsten.

Werkt lekker en de mini glanst als een gek.
Vind het trouwens het lekkerst werken met de hand.
Dus een beetje wax afschrapen met je nagel en dan warm wrijven tussen je handen,
En dan met je handen op de lak aanbrengen

- PimNoordhof
- Mod virus alert!
Bericht
Ik vind het met de hand ook het fijnst! Ik gebruik nauwelijks nog kleine pads om de wax mee op te brengen.
Vast ook goed voor je handen
ze worden in elk geval goed schoon 
Vast ook goed voor je handen

Onze sponsors