Waar kan je zo een rear strut brace vinden ? (maar dan voor een R56 )Cooperdriver schreef:Ben, die Clubman moet echt omlaag.
Je hebt inderdaad 2 opties
- Veren
- Schroefset
Beiden hebben hun voor- en nadelen.
(o.a. kosten of nog meer kosten)
Ik heb zelf een sportonderstel met H&R veren (Eibach is ook een optie) en dat bevalt mij uitstekend.
Wat betreft je strutbrace aan de voorzijde, daar heeft Mushrop helemaal gelijk in, alleen maar nog meer onderstuur in zo'n Clubman (spreek uit ervaring) ik zou dat ding mooi verkopen.
Je hebt bij een Clubman veel meer aan een strutbrace achter en/of een dikkere stabi aan de achterzijde.
zoiets als deze: (stang is binnen de minuut te demonteren en je rugleuning is gewoon op te klappen)
En voor je vouwwagen 2x per jaar moet volgens mij gewoon passen, en anders pas te maken zijn.
Kogeldruk mag toch maar een beperkt aantal kilo's zijn, daar zakt je achterkant met Works onderstel en goede veren toch niet zover van in.
Rear strut brace
- FilipXX
- Nieuwsgierig
Bericht
Rear strut brace
- Cooperdriver
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gebruik even de zoek functie op het forum komt er vanzelf van alles boven water.
Re: rear strut brace
Die van mij is een stukje huisvlijt (home made) van iemand anders, maar er zijn er te koop van verschillende merken en in verschillende prijsklassen.FilipXX schreef: Waar kan je zo een rear strut brace vinden ? (maar dan voor een R56 )
Gebruik even de zoek functie op het forum komt er vanzelf van alles boven water.
- FilipXX
- Nieuwsgierig
Bericht
Er staat een link op de site waar een groupbuy is geweest maar er staan geen op voor de R56 : http://www.newminiclub.nl/forum/about9745.html
Re: rear strut brace
Ik ben er een paar tegen gekomen voor de R50 & R53 maar voor de R56 niks dat ze naar europa verzendenCooperdriver schreef:Die van mij is een stukje huisvlijt (home made) van iemand anders, maar er zijn er te koop van verschillende merken en in verschillende prijsklassen.FilipXX schreef: Waar kan je zo een rear strut brace vinden ? (maar dan voor een R56 )

Er staat een link op de site waar een groupbuy is geweest maar er staan geen op voor de R56 : http://www.newminiclub.nl/forum/about9745.html
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors