Als je huidige lampen goed staan even op x meter voor een garagedeur/muurtje parkeren, met wat tape de hoogte markeren. Nieuwe lampen monteren, en dan kan je met 2 stelschroeven ze weer op ongeveer op dezelfde hoogte en breedte afstellen. Geen exacte afstelling maar vaak voldoende om andere niet te verblinden, bij een apk doen ze het dan indien nodig nog wel met zo'n apparaat.
WimS R53
- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!

Bericht
Als je al xenon hebt is het 3 schroefjes en een stekkertje 
Als je huidige lampen goed staan even op x meter voor een garagedeur/muurtje parkeren, met wat tape de hoogte markeren. Nieuwe lampen monteren, en dan kan je met 2 stelschroeven ze weer op ongeveer op dezelfde hoogte en breedte afstellen. Geen exacte afstelling maar vaak voldoende om andere niet te verblinden, bij een apk doen ze het dan indien nodig nog wel met zo'n apparaat.
- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!

Bericht
Alleen als je eerst halogeen had, en dan nog niet eens altijdwheeler schreef:Volgens mij moet je bij de dealer langs om de software aan te passen. Voor de rest is lamp vervangen een kwestie van stekkers en moeren.
- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ze corrigeren automatisch naar de ingestelde hoogte als de stand van de auto wijzigt door bijvoorbeeld zware lading. Deze standaard hoogte en breedte moet handmatig worden afgesteld met 2 wieltjes achter de koplamp zelf (zowel facelift als pre-facelift).ParklaneS schreef:Dacht dat mini-xenons zichzelf stellen?
- WimS
- Volledig MINI minded!

Bericht
Zo dan eindelijk me facelift lampen binnen
Wilde ze eerst van het weekend monteren maar ik kon niet wachten
Alles verliep zeer voorspoedig dus ik was binnen een uurtje klaar.
Dus gelijk maar ff wat foto's gemaakt

Wat me wel opvalt is dat het licht een stuk geeler is ,dus ik moet wel even andere ledjes in me stadslichten monteren.
Weet iemand welke daar het beste bij passen ?
Wilde ze eerst van het weekend monteren maar ik kon niet wachten
Alles verliep zeer voorspoedig dus ik was binnen een uurtje klaar.
Dus gelijk maar ff wat foto's gemaakt

Wat me wel opvalt is dat het licht een stuk geeler is ,dus ik moet wel even andere ledjes in me stadslichten monteren.
Weet iemand welke daar het beste bij passen ?
MCS 2004
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Sweet
Staan dik Wim!
en voor de leds...ff in het sponsor topic kijken, naar de post van Greg(bem)
Staan dik Wim!
en voor de leds...ff in het sponsor topic kijken, naar de post van Greg(bem)
Onze sponsors