Crucial M4 128 Gb
naar wat ik heb begrepen qua betrouwbaarheid en weinig gelazer een goede keus.
Het Apple topic
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht

Je zou wel iets performance winst kunnen halen met die SSD wanneer je hem op de huidige HD plek prikt echter ga je dat alleen merken met extreem multitasking of files op de disk zelf kopiëren/verplaatsen.
Dat is inderdaad de beste keus momenteel. Wel even de firmware updaten naar versie 2.ParklaneS schreef:Crucial M4 128 Gb
naar wat ik heb begrepen qua betrouwbaarheid en weinig gelazer een goede keus.

Je zou wel iets performance winst kunnen halen met die SSD wanneer je hem op de huidige HD plek prikt echter ga je dat alleen merken met extreem multitasking of files op de disk zelf kopiëren/verplaatsen.
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Na 2 jaar hannesen met een Hackintosh, ben ik toch maar overgestapt op de 'real deal'. Meteen maar goed aangepakt, aangezien ik ze voornamelijk gebruik om video te editten:

De MacBook Air is m'n eerste serieuze laptop (alleen 2 jaar terug een Dell Mini 9 met OSX gebakken, maar die gebruik ik nooit), voornamelijk gekocht om in hotels/op vliegvelden alvast video te kunnen sorteren, dat scheelt thuis weer wat werk. Maar ik moet zeggen dat het me erg goed bevalt, wat ik eerder achter m'n bureau deed (fora checken etc) kan nu lekker hangend op de bank. Wil op m'n iPad2 ook prima, maar hier kan toch net ff wat meer mee...

De MacBook Air is m'n eerste serieuze laptop (alleen 2 jaar terug een Dell Mini 9 met OSX gebakken, maar die gebruik ik nooit), voornamelijk gekocht om in hotels/op vliegvelden alvast video te kunnen sorteren, dat scheelt thuis weer wat werk. Maar ik moet zeggen dat het me erg goed bevalt, wat ik eerder achter m'n bureau deed (fora checken etc) kan nu lekker hangend op de bank. Wil op m'n iPad2 ook prima, maar hier kan toch net ff wat meer mee...

- GreyCooperS
- Forum Junky
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja, die is dus al bijna vol... vriend van me is voor me aan het zoeken naar een goede NAS-oplossing! 

- Dirkxke
- Mod virus alert!
Bericht
Steken hier thuis 4 schijfjes van 1,5terra in in raid 5, maar ondersteunen ook 3 terra schijven.
Ik ben heel tevreden van de Qnap ts-419P+MartijnGizmo schreef:Ja, die is dus al bijna vol... vriend van me is voor me aan het zoeken naar een goede NAS-oplossing!
Steken hier thuis 4 schijfjes van 1,5terra in in raid 5, maar ondersteunen ook 3 terra schijven.
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Rode_Kogel
- 4 op een rij!
- Contacteer:
Bericht
Heb Synology en werkt perfect. Nu zeker in combinatie met Samsung Smart TV is het echt een feest. Alle films op mijn synology zijn direct wireless te streamen en zonder schokken op mijn Samsung kijken. Echt een aanrader.
Wie van downloaden houdt is de Synology in combinatie met Sabnzbd+ helemaal top. Op je iPhone een dowloadopdracht aan je Syno geven en 's avonds lekker kijken (uitgepakt en wel)
Wie van downloaden houdt is de Synology in combinatie met Sabnzbd+ helemaal top. Op je iPhone een dowloadopdracht aan je Syno geven en 's avonds lekker kijken (uitgepakt en wel)
Mooi rood is niet lelijk
- Sportspack Mark
- Be Mini
- Sid
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nieuwe apple gebruiker meldt zich
Heeft iemand hier ervaring met Outlook 2011 op de Mac?
Ik heb tot dusver 3 mailboxen toegevoegd die allemaal per 2 minuten nieuwe e-mail checken. Alleen krijg ik ipv nieuwe mail 3x de melding (voor iedere account een melding):
"Unable to log on. Only one connection to a mailbox permitted at a time."
Waarschijnlijk omdat hij voor alle 3 de accounts tegelijk probeert mail binnen te halen.
Het ligt niet aan de server, omdat de iPad en Windows Outlook het wel prima doen...
EDIT: probleem opgelost door e-mailaccounts in te stellen als imap ipv pop op de ipad. Apple Mail op ipad schijnt de pop verbinding na checken niet af te sluiten

Heeft iemand hier ervaring met Outlook 2011 op de Mac?
Ik heb tot dusver 3 mailboxen toegevoegd die allemaal per 2 minuten nieuwe e-mail checken. Alleen krijg ik ipv nieuwe mail 3x de melding (voor iedere account een melding):
"Unable to log on. Only one connection to a mailbox permitted at a time."
Waarschijnlijk omdat hij voor alle 3 de accounts tegelijk probeert mail binnen te halen.
Het ligt niet aan de server, omdat de iPad en Windows Outlook het wel prima doen...
EDIT: probleem opgelost door e-mailaccounts in te stellen als imap ipv pop op de ipad. Apple Mail op ipad schijnt de pop verbinding na checken niet af te sluiten

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Guys,
Na de update naar OS X lino heb ik het volgende kleine, maar irritante probleem...
Hiervoor werd een topic wat ik hier las, gemarkeerd als gelezen, als ik een pagina terug "swipe"de..
Nu heb ik hetzelfde als op mn iPad..pagina terug zorgt niet meer voor het verdwijnen van het gele bolletje voor een topic..
Beetje peppie en kokkie uitleg zo, maar is dit ergens in te stellen onder de voorkeuren?
Na de update naar OS X lino heb ik het volgende kleine, maar irritante probleem...
Hiervoor werd een topic wat ik hier las, gemarkeerd als gelezen, als ik een pagina terug "swipe"de..
Nu heb ik hetzelfde als op mn iPad..pagina terug zorgt niet meer voor het verdwijnen van het gele bolletje voor een topic..
Beetje peppie en kokkie uitleg zo, maar is dit ergens in te stellen onder de voorkeuren?
- Dennisvdh
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Dat heeft te maken met het cachen van de pagina door je browser. Als je terug klikt open je eigenlijk de pagina die is opgeslagen op je harde schijf.
Ik denk niet dat je dat kunt instellen.. probeer eens de privémodus anders?
Ik denk niet dat je dat kunt instellen.. probeer eens de privémodus anders?
Austin Mini '87, Mini Cooper '91, MINI Cooper '07
Muurstickers en muurteksten
Muurstickers en muurteksten
Onze sponsors