Ik ben tevreden over mijn aantal pk's en ben ook niet van plan om er met chiptuning nog meer van te maken. Als ik het doe heb ik wel de garantie van MTH, maar ben de garantie van JCW kwijt. Het gaat me puur om het spruitstuk en het geluid. Ik heb het bij mijn dealer nagevraagd en en doen er ook niet moeilijk over om er een ander spruitstuk op te zettenHans schreef:@minijcw je heb 148KW=201PK en een koppel van 245NM en inderdaad het spruitstuk is verslavend check anders ff www.mth-powerchip.de maar dan moet je voortaan wel wat verder doortrekken..
Testbankdag 11-02-2006: Beek Autoracing
- MINIJCW
- Volledig MINI minded!
Bericht
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Heb op verschillende forums gelezen dat de MTH spruitstuk alleen optimaal werkt icm de MTH tunerfile. Zonder tunerfile gaat de prestaties drastisch achteruit. In hoevere dit klopt weet ik dus niet. Kan je het best een mailtje naar MTH sturen.MINIJCW schreef: Ik ben tevreden over mijn aantal pk's en ben ook niet van plan om er met chiptuning nog meer van te maken. Als ik het doe heb ik wel de garantie van MTH, maar ben de garantie van JCW kwijt. Het gaat me puur om het spruitstuk en het geluid. Ik heb het bij mijn dealer nagevraagd en en doen er ook niet moeilijk over om er een ander spruitstuk op te zetten
- Yvon
- Wingman
- Contacteer:
Bericht

Maar ben nu wel razend benieuwd welke file wij nu hebben gekregen, volgens mij was ons destijds verteld dat we 20pk extra zouden krijgen, maar eens uitzoeken denk ik zo

Bericht
(laat daar nou de acceleratie in zitten)
PS het spruitstuk is alleen te monteren inkl software, anders motorschade als gevolg/te arm lopen/gaten in de zuigers :arrow:
GR.werner
Alleen het afgegeven koppel is niet zo breed als van het spruitstukSleefje schreef:@minijcw, ik kan me voorstellen dat je tevreden bent met je pk's

PS het spruitstuk is alleen te monteren inkl software, anders motorschade als gevolg/te arm lopen/gaten in de zuigers :arrow:

GR.werner
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
De koppel van de JCW is wel altijd hoger dan de S met MTH spruitstuk.werner schreef:Alleen het afgegeven koppel is niet zo breed als van het spruitstuk(laat daar nou de acceleratie in zitten)
PS het spruitstuk is alleen te monteren inkl software, anders motorschade als gevolg/te arm lopen/gaten in de zuigers :arrow:![]()
GR.werner
- werner
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het gaat er om vanaf welk toerental het al beschikbaar is en wanneer het weer wegvalt ( is de gafiek de vorm van een tafel of een piek?)Maaij schreef:De koppel van de JCW is wel altijd hoger dan de S met MTH spruitstuk.werner schreef:Alleen het afgegeven koppel is niet zo breed als van het spruitstuk(laat daar nou de acceleratie in zitten)
PS het spruitstuk is alleen te monteren inkl software, anders motorschade als gevolg/te arm lopen/gaten in de zuigers :arrow:![]()
GR.werner
- werner
- Volledig MINI minded!
Bericht
De tafel is oké maar vanaf welk toerental is het maximumkoppel beschikbaar en bij welk toerental valt het weer weg. Bij de JCW site staat een grafiek/koppel die is niet zo breed als het MTH spruitje.MINIJCW schreef:Mijn grafiek loopt in de vorm van een tafel
- MINIJCW
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het begint bij 3500 en gaat na 5000 omlaag, maar het verschil van 2500 tot 3500 is heel klein, maar ook van 5000 tot 6000 toerenwerner schreef:De tafel is oké maar vanaf welk toerental is het maximumkoppel beschikbaar en bij welk toerental valt het weer weg. Bij de JCW site staat een grafiek/koppel die is niet zo breed als het MTH spruitje.
- MINIJCW
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja, maar het verschil tussen 3000 en 3500/ 5000 en 5500 is bij mij zo klein. Het zal dus in prestaties niks uitmaken. Kijk en ik betaal liever iets meer. Nu zie je wel dat er enkele zijn die helemaal niet tevreden zijn met het eindresultaat van MTH.MINIJCW schreef:Het begint bij 3500 en gaat na 5000 omlaag, maar het verschil van 2500 tot 3500 is heel klein, maar ook van 5000 tot 6000 toeren
werner schreef:Bij MTH spruitstuk vanaf 3000rpm tot 5500rpm is dus ietsjes breederen een stuk goedkooper

Onze sponsors