En ik zou de diff mee naar Daveke's pa nemen, ik hoorde gisteren dat hij ALLES passend kan krijgen
Tijntjuh's Park Lane (Verkocht P59)
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Balluh doe je maar op het schoolplein Mark
En ik zou de diff mee naar Daveke's pa nemen, ik hoorde gisteren dat hij ALLES passend kan krijgen
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Bericht
schoolplein?? daar ben ik ook al een aantal jaartjes niet meer te vinden Peter...
hahaha
@ Franklyn, ik zeg doen!!

@ Franklyn, ik zeg doen!!
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Bericht
Haha i know maar het gaat om het punt waar je hem hangt ivm wind gaat ie dan klappere.GreyCooperS schreef:Balluh doe je maar op het schoolplein Mark![]()
burn rubber not your soul

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Bericht
nee dat hok staat op de goede kant van het terrein.... das onze sleurhut namelijk... 
normaal hangt ie hier achter:

ik ben weer lekker nutteloze foto's aan het spammen 
normaal hangt ie hier achter:

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Bericht

hahahaha ik hoop toch echt dat ik ook nog wel wat meer kan als alleen spammen en poetsen....
hahahaha ik hoop toch echt dat ik ook nog wel wat meer kan als alleen spammen en poetsen....
- GreyCooperS
- Forum Junky
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Bericht
Nou ga ik twijfelen aan je ......LOLmini cabrio schreef:bassie en adriaan zijn cool Peter...![]()
burn rubber not your soul

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Maar wel warm krijgen bij t horen van Bassie zn naam...mini cabrio schreef:schoolplein?? daar ben ik ook al een aantal jaartjes niet meer te vinden Peter...hahaha
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Bericht

haha
@franklyn, ik kan je wel bevestigen dat ik deels nog niet helemaal zindeljik ben hoor.......
dat je daar uberhaupt nog over twijfelt...
haha
@franklyn, ik kan je wel bevestigen dat ik deels nog niet helemaal zindeljik ben hoor.......
Onze sponsors