En anders ik welCooperS-indiblue schreef:Nou maar hopen dat ik ook snel wat van de mijne hoor...Ik = Jalours!
De R56, wie heeft wat??
-
minimemi
Bericht
nieuw lid met nieuwe cooper s
Hallo allemaal,
Nieuw hier dus zal me even voorstellen: minime uit het Brabantse langenboom. Al jarenlang liep het water me in de mond als ik een new mini voorbij zag rijden, maar nooit de kans gehad er een te bemachtigen. Tot onlangs... Dus direct besteld! Wordt eind maart/ begin april geleverd. Specs:
Mini cooper s
Dark grey
wit dak en spiegels
Ben benieuwd, maar de proefrit en alle enthousiaste reacties op dit forum beloven veel goeds!
groeten.
Nieuw hier dus zal me even voorstellen: minime uit het Brabantse langenboom. Al jarenlang liep het water me in de mond als ik een new mini voorbij zag rijden, maar nooit de kans gehad er een te bemachtigen. Tot onlangs... Dus direct besteld! Wordt eind maart/ begin april geleverd. Specs:
Mini cooper s
Dark grey
wit dak en spiegels
Ben benieuwd, maar de proefrit en alle enthousiaste reacties op dit forum beloven veel goeds!
groeten.
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
@minime:
Wow, nice wagentje heb je besteld. Ga je meteen aan het lijstje toevoegen!! Veel succes met wachten!
Wow, nice wagentje heb je besteld. Ga je meteen aan het lijstje toevoegen!! Veel succes met wachten!

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Maar ja eerst maar eens afwachten of en wanneer ze bij Renova naar me bellen voor wat info.
Neej.... is helemaal niks over bekend, of hij wel komt of dat hij niet komt. Krijg steeds meer het idee van niet...new mini schreef:Waarom is die er nog niet KajCooperS-indiblue schreef:Ik wil ook!
![]()
Weet je wel wanneer die ongeveer gaat komen dan?

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Jep die zijn er. Gewoon bijbestellen, staat een mooi MINI logo in en inderdaad erg handig met dit weer!M-iNdO schreef:Weet iemand van jullie of er mooie rubberen vloermatten voor de Mini Cooper S (R56) te krijgen zijn?
Dat zou wel handig/beter zijn met dit rotweer.
Ik hoor het graag van jullie.
Adios

- èrcé
- Be Mini

Bericht
pfff, ik heb vanmiddag eindelijk een telefoontje gekregen dat 'ie op transport is en dat hij 7 februari afgeleverd gaat worden. Alleen wel jammer dat de iPod interface in plaats van 295,- euro toch 495,- euro gaat kosten. maar ik heb geen navigatiesysteem om m'n iPod via de standaard aux ingang te bedienen, dus dan maar bloeden. Blijkbaar wordt dat systeem er pas bij de dealer ingebouwd en niet af fabriek. nu ja, ze moeten m'n JCW velgen er ook nog onderschroeven :-)
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Fijn joh.

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Hé Coen, KICKUUUUH. Ben heel benieuwd naar de kleur in het echt. Heb je 'm al gezien of is Ida je al voor geweest ?MINIJCW schreef:Ja mini staat eindelijk bij de dealer. Van de week eens gaan kijken

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- MINIJCW
- Volledig MINI minded!

Bericht

R56 Still fun but easier to live with
Die losse dingen worden allemaal apart besteld en pas bij de dealer ingebouwd. Zo komt mijn mini in normale S aan, en word daar weer volledig gestript
omdat de onderdelen allemaal los binnen komen. Nu zijn die er al op het aeropakket na

R56 Still fun but easier to live with
Onze sponsors