je kunt beter dit stappenplan volgen pshycho.
dan heb je ook alles gehad
stappenplan
De hobby die 'detailen' heet...
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
ik kan nog niet overweg met mn nieuwe laptop, maar ik heb je per ongeluk gesnitched 
maar is inderdaad een mooi stappenplan

maar is inderdaad een mooi stappenplan

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
daavoor ben je op www.forum.carclean.nl of de verkoopsite www.carclean.nl wel aan het juiste adres... 
ik merk dat t bij mij bijna net zo verslavend werkt als de newMINIclub....

ik merk dat t bij mij bijna net zo verslavend werkt als de newMINIclub....

- PimNoordhof
- Mod virus alert!
Bericht
Jah autodetailen werkt minstens zo verslavend als de Newminiclub. Bij mij komt ook wekelijks een doosje mooie detail spulletjes mijn kant op
Ik zal eens een foto maken van mijn verzameling.

Ik zal eens een foto maken van mijn verzameling.

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht

erg hea eigenlijk...
haha
ik heb maandje geleden ook een foto gemaakt van een stukje uit mn collectie, die inmiddels ook niet meer up to date is...

erg hea eigenlijk...

ik heb maandje geleden ook een foto gemaakt van een stukje uit mn collectie, die inmiddels ook niet meer up to date is...

- PimNoordhof
- Mod virus alert!
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
thnx, ik zal over een weekje, als ik mn nieuwe bestelling heb gedaan nog eens een foto maken van alle spullen die ik heb... 
mn moeder begint al over de plank ruimte te zeuren....

mn moeder begint al over de plank ruimte te zeuren....

- sammax
- Mod virus alert!
Bericht

mooie collectie ook
het werkt inderdaad heel verslavend
zal ook eens even een foto maken van mijn collectie
edit: paar foto's gemaakt
ik heb ook nog een hele zooi doeken washandscheoenen enzovoort maar die ga ik allemaal niet op de foto zetten

ik denk dat de mods wel zien dat er niks vreemds aan die post ismini cabrio schreef:ik kan nog niet overweg met mn nieuwe laptop, maar ik heb je per ongeluk gesnitched

mooie collectie ook

zal ook eens even een foto maken van mijn collectie
edit: paar foto's gemaakt

ik heb ook nog een hele zooi doeken washandscheoenen enzovoort maar die ga ik allemaal niet op de foto zetten

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
das een beste collectie

die EZ mini wheelbrush heb ik ook laatst voor t eerst gebruikt... had een stuk minder kramp in mn vingers na het schoonmaken van ALLE hoekjes in onze spaakvelgen...

die EZ mini wheelbrush heb ik ook laatst voor t eerst gebruikt... had een stuk minder kramp in mn vingers na het schoonmaken van ALLE hoekjes in onze spaakvelgen...

- PimNoordhof
- Mod virus alert!
Bericht
Mooie verzameling Sammax!!
Je hebt ook genoeg Dodo Juice! fijn product he!
@Door , dat Italiaanse spul is Monello is ook een fijn product!
Je hebt ook genoeg Dodo Juice! fijn product he!
@Door , dat Italiaanse spul is Monello is ook een fijn product!

- sammax
- Mod virus alert!
Bericht
Is nog niet alles hoor
heb ook nog een zooi verschillende foam voor de foamlans en ik heb ook nog andere dingen door het huis slingeren die ik ook in huis gebruik
@ mini cabrio: is idd een handige borstel maar spat wel erg! ik gebruik nu vooral de merino wool mitt van DJ
@ mossel: bevalt goed! de lak is niet normaal zo glad
ik begrijp nu ook wat ze bedoelen met Squaky clean! de mf doeken waar je het polijstmiddel mee wegveegt squaken gewoon echt als je over de lak wrijft.
@ Door: Dat zijn polijstmiddelen van Monello (huismerk van Carclean)
en die borstel is wel fijn alleen spat ie nogal. als je je velgen gewoon bijhoud zou ik een mitt halen speciaal voor je velgen.
@ PimNoordhof: ben helemaal gek van DodoJuice de laatste tijd
er is een pot Supernatural V2 onderweg vanuit engeland en nog een paar andere spulletjes van DJ

@ mini cabrio: is idd een handige borstel maar spat wel erg! ik gebruik nu vooral de merino wool mitt van DJ
@ mossel: bevalt goed! de lak is niet normaal zo glad

@ Door: Dat zijn polijstmiddelen van Monello (huismerk van Carclean)
en die borstel is wel fijn alleen spat ie nogal. als je je velgen gewoon bijhoud zou ik een mitt halen speciaal voor je velgen.
@ PimNoordhof: ben helemaal gek van DodoJuice de laatste tijd

er is een pot Supernatural V2 onderweg vanuit engeland en nog een paar andere spulletjes van DJ

Onze sponsors