Ik heb in de clubbie het HIFI pakket, is dit nog een beetje eenvoudig te upgraden? Naar H/K misschien? Of simpelweg andere (betere) speakers plaatsen?
HIFI upgraden naar H/K of andere opties?
- frankie
- Volledig MINI minded!

Bericht
HIFI upgraden naar H/K of andere opties?
Simpele vraag, dus ik verwacht simpele antwoorden
Ik heb in de clubbie het HIFI pakket, is dit nog een beetje eenvoudig te upgraden? Naar H/K misschien? Of simpelweg andere (betere) speakers plaatsen?
- GreyCooperS
- Forum Junky
- frankie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ja hoor, volgende vraag, is dat ook het meeste waar voor je geld
Heb al wat gezocht, kom ook Alpine upgrades tegen, hoewel dat niet voor iedereen een onverdeeld succes blijkt. Of de H/K upgrade zonder versterker, dus alleen de speakers, die lijkt ook wel aardig te zijn.
Ja hoor, volgende vraag, is dat ook het meeste waar voor je geld
Heb al wat gezocht, kom ook Alpine upgrades tegen, hoewel dat niet voor iedereen een onverdeeld succes blijkt. Of de H/K upgrade zonder versterker, dus alleen de speakers, die lijkt ook wel aardig te zijn.
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Zou inderdaad de H/K upgrade doen en dan eerst alleen de speakers, de versterker kan altijd nog!
Ik weet niet meer waar ik het gelezen heb
, volgens mij op een Engels forum, maar het schijnt een behoorlijke verbetering te zijn t.o.v. de HiFi upgrade
Ik weet niet meer waar ik het gelezen heb
- M-iNdO
- Be Mini

Bericht
Re: HIFI upgraden naar H/K of andere opties?
Weet niet wat jouw budget en eisen zijn maar check mijn aftermarket set up (of eigenlijk oude setup m.u.v. de speakers/sub).frankie schreef:Simpele vraag, dus ik verwacht simpele antwoorden![]()
![]()
your non average MINI driver
- frankie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Re: HIFI upgraden naar H/K of andere opties?
Waar vind ik die?M-iNdO schreef:Weet niet wat jouw budget en eisen zijn maar check mijn aftermarket set up (of eigenlijk oude setup m.u.v. de speakers/sub).frankie schreef:Simpele vraag, dus ik verwacht simpele antwoorden![]()
![]()
- Sven
- Volledig MINI minded!

- van Zenden
- Nieuw Lid

Bericht
Ik heb ook een aftermarkt set laten installeren bij Carinside te Nijverdal inkl. speciale dempende bekleding achter de speakers fantastisch geluid maar geen 2100 euroos kwijt.
Onze sponsors