Peter's PW R53...new ride..pag 336
- Tijntjuh
- Volledig MINI minded!

Bericht
Zal wel scheel kijken dan, maar ik kan het niet vinden..
Of heb je al ervaring met at bedrijf?
Waar zie je dat ze het op die manier doen?speedy schreef:die gasten spuiten alles schoon met een hoge druk (draaiende motor) en ik ben daar geen voorstander van![]()
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Zal moeten blijken uiteraard. Is bedrijf met 4 of 5 man zo te zien. Veel nieuwe dealer aygo's en wat 508's werden gepoetst...
Maar kwaliteit moet idd nog blijkem. Eerst maar even akkoord krijgen om de Mini er langs te brengen
Maar kwaliteit moet idd nog blijkem. Eerst maar even akkoord krijgen om de Mini er langs te brengen
- speedy
- NMC Legend

Bericht
Heb al verschillende poetsbedrijven gezien hoe ze dit doen en is natuurlijk ook de snelste en makkelijkste manier om het spik en span te krijgen, dacht jij dat ze een paar uur met een kwastje de handel schoon borstelenTijntjuh schreef:Waar zie je dat ze het op die manier doen?speedy schreef:die gasten spuiten alles schoon met een hoge druk (draaiende motor) en ik ben daar geen voorstander van![]()
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Niet?
Ik zal bij akkoord voor afhanfeling van de verfschade, ook de rest eens laten doen. Maar ben zelf ook geen voorstander van de hoge druk spuit op het blok. Ben altijd wat huiverig voor electronica problemen...
Anders doe ik het wel met een spons en water
Lekkere interieur behandeling, met name het leer, is dan wel weer een fijne optie, die ze al in de offerte hebben meegenomen, maar vergeten zijn te vermelden
Ik zal bij akkoord voor afhanfeling van de verfschade, ook de rest eens laten doen. Maar ben zelf ook geen voorstander van de hoge druk spuit op het blok. Ben altijd wat huiverig voor electronica problemen...
Anders doe ik het wel met een spons en water
Lekkere interieur behandeling, met name het leer, is dan wel weer een fijne optie, die ze al in de offerte hebben meegenomen, maar vergeten zijn te vermelden
- pocket rocket
- Bijna verslaafd

Bericht
brengt die andere eens binnen bij een poetsfirma om eens te zien of ze iets mee kunnen doen.
meestal krijgen ze dat er wel uit met kleien en polieren.
anders moet ge eens naar belgie komen heb een kameraad die laatst betonvocht van een bmw heeft gehaalt en ge wilt niet hoe ze het gedaan hebben maar is gelukt.
grtz
meestal krijgen ze dat er wel uit met kleien en polieren.
anders moet ge eens naar belgie komen heb een kameraad die laatst betonvocht van een bmw heeft gehaalt en ge wilt niet hoe ze het gedaan hebben maar is gelukt.
grtz
- Tijntjuh
- Volledig MINI minded!

Bericht
Rot op!
Zijn ze echt zo belachelijk bezig?
Kan me heugen dat er tegen me gezegd werd dat je NOOIT een hoge drukspuit op je motorblok mag zetten..
speedy schreef:Heb al verschillende poetsbedrijven gezien hoe ze dit doen en is natuurlijk ook de snelste en makkelijkste manier om het spik en span te krijgen, dacht jij dat ze een paar uur met een kwastje de handel schoon borstelenTijntjuh schreef:Waar zie je dat ze het op die manier doen?speedy schreef:die gasten spuiten alles schoon met een hoge druk (draaiende motor) en ik ben daar geen voorstander van![]()
Rot op!
Zijn ze echt zo belachelijk bezig?
Kan me heugen dat er tegen me gezegd werd dat je NOOIT een hoge drukspuit op je motorblok mag zetten..
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Zo...mn 3000K Xenon zijn eindelijk geleverd vandaag
Verpakking was wel open gemaakt door de douane boys, dus hoop dat niet met hun vette klauwen aan de bulbs gezeten hebben...
Is vervangen een kwestie van behuizing opendraaien en verwisselen bij de R53? Te doen, zeg tijdens een MacMeet?
Verpakking was wel open gemaakt door de douane boys, dus hoop dat niet met hun vette klauwen aan de bulbs gezeten hebben...
Is vervangen een kwestie van behuizing opendraaien en verwisselen bij de R53? Te doen, zeg tijdens een MacMeet?
- Woosh!
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:

Bericht
Ik zit niet meer aan de lampjes van iemand anders.. en ik ga die job ook niet meer doorschuiven aan een ander 
The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
Onze sponsors