ik heb een Airport Extreme gekocht, omdat mij verteld is (en ik dat ook op internet vond) dat je hiermee je bestaande netwerk kan uitbreiden (extenden)
ofwel, je laat de Airport Extreme connecten met je bestaande netwerk en hij broadcast z'n eigen netwerk, waardoor je via de Aiport Extreme in een andere kamer een betere verbinding kan maken en gebruik kan maken van z'n coole functies (HD share, audio out, etc.).
nu is het probleem dat ik de Airport Extreme niet geconnect krijg met m'n huidige draadloze netwerk.
Die bestaat uit de Experiabox van KPN (flut*!)..
ik wil deze niet vervangen, want dat is ook direct mijn DSL router en het probleem is dat mijn verbinding beneden binnen komt, maar de vloer dusdanig dik is, dat het signaal er niet voldoende doorheen gaat.
plus dat ik de Airport Extreme boven naast de TV wil kunnen zetten..
iemand any ideas? Bij mij loopt die Extreme continue vast als ik hem instel (handmatig en via de guide).
Tevens, als ik hem handmatig in wil stellen, dan geeft hij aan dat hij mijn bestaande netwerk niet kan uitbreiden.....
zou dat aangeven dat hij alleen Apple netwerken kan uitbreiden?
Want de Airport Express zou het (ook/wel) moeten kunnen.....
deze is duurder en geavanceerder.. dus waarom deze dan niet (of hoe wel)?
Gaat niet werken WJ. Sowieso heeft de Experiabox geen WDS en al had die dat wel dan was het nog niet compatible omdat die tussen verschillende merken ronduit belabberd is.
Dat word dus een kabel trekken of een Airport Express erbij kopen.