Wat een prutser zeg was dat! Onder de kap hangen ook nog wat extra kabels geloof ik
Arné's Mini Cooper '01 (Project pics pag. 4)
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Bericht
zo dan!!
daar zat inderdaad een hoop snoer in gepropt zeg.... 
Succes met het opbouwen, in de basis is het inderdaad een erg leuk bakkie
Succes met het opbouwen, in de basis is het inderdaad een erg leuk bakkie
- bezwi
- Mod virus alert!

Bericht
Straks in, te koop aangeboden: Interieur, diverse schermen, versterkers. A-Zuil meters etc.
AX-Arnie schreef:Interieur is inmiddels helemaal kaal. Ik zoek met spoed die zwarte kunstof achterpanelen... Dan kan ik verder met opbouwen... Iemand!?!? Wat kosten ze nieuw bij de dealer?!
- AX-Arnie
- Leerling Mini lid

Bericht
Idd "paar" extra kabels voor xenon, stroboscopen en neon onder de auto... Dat neon gaat me ook nog werk opleveren... Zat met parkers vast die door de bodem zijn heen geschroefd... Net een paar milimeter naast de kabelboom en ECU
Je kent de autoAdriaan schreef:![]()
Wat een prutser zeg was dat! Onder de kap hangen ook nog wat extra kabels geloof ik
Because weight is just a waste of fun
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!

- AX-Arnie
- Leerling Mini lid

Bericht
Helaas nog geen nieuwe foto updates, maar gaat hard!
Interieur grotendeels teruggemonteerd, wacht nog op lichtgrijze dashboard trim om voorstoelen en dash terug te bouwen.
Vanmiddag Originele bumperset incl. skirts van een Cooper S wezen halen.
Soon pics!
Interieur grotendeels teruggemonteerd, wacht nog op lichtgrijze dashboard trim om voorstoelen en dash terug te bouwen.
Vanmiddag Originele bumperset incl. skirts van een Cooper S wezen halen.
Soon pics!
- AX-Arnie
- Leerling Mini lid

Bericht
Maandag nieuwe luchthapper monteren en alles naar de spuiter! Dan is de mini weer zoals hij wezen moeten... Al met al toch een lief uurtje sleutelen in deze auto zitten.
Ik twijfel nog om de velgen te vervangen voor S-spoke wielen... Meningen graag!?

Ik twijfel nog om de velgen te vervangen voor S-spoke wielen... Meningen graag!?

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Nice...
Wielen staan m goed, dus ik zou ze lekker laten zitten. Hoewel S-SPokes weer meer OEM zijn, en die kan wil je volgens mij op toch?
Wielen staan m goed, dus ik zou ze lekker laten zitten. Hoewel S-SPokes weer meer OEM zijn, en die kan wil je volgens mij op toch?
Onze sponsors