Je hebt er prachtig weer bij, dubbel genieten
BRG gearriveerd
- Sepp
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht

"We've got a thing that's called...MINI love"
Denken jullie over een paar jaar als eerste aan mij als jullie wellicht weer voor een volgende gaan?
Want ik droom namelijk ook van een BRG R56.
Over een jaar of 3 bijvoorbeeld. Dan heb ik er 200.000 km op staan en is onze BRG Cooper 8 jaar oud.
Dus dan de hoogste tijd om hem te vernieuwen. En wat denk je dat het gaat worden?
Of een van de laatste exemplaren van de MINI2 of een R56. En de kleur blijft BRG.
En gezien BRG in verhouding niet veel wordt verkocht...denk aan mij...
Tussendoor misschien alvast 's een fotosessie regelen met
een BRG Classic, onze BRG Cooper en jullie BRG R56 Cooper?
Want ik droom namelijk ook van een BRG R56.
Over een jaar of 3 bijvoorbeeld. Dan heb ik er 200.000 km op staan en is onze BRG Cooper 8 jaar oud.
Dus dan de hoogste tijd om hem te vernieuwen. En wat denk je dat het gaat worden?
Of een van de laatste exemplaren van de MINI2 of een R56. En de kleur blijft BRG.
En gezien BRG in verhouding niet veel wordt verkocht...denk aan mij...
Tussendoor misschien alvast 's een fotosessie regelen met
Laatst gewijzigd door Sepp op 14 jan 2007, 19:01, 2 keer totaal gewijzigd.

- Helenk
- Be Mini

Bericht
No problem, moet eerst weer rijden!Sepp schreef: Tussendoor misschien alvast 's een fotosessie regelen met
groet Henk
Daimler double six 1988, Classic Mini 1978, een Mini Clubman Estate 1979 ,Mini Cabrio 1982, Fiat Panda Twin Air 85 aut 2013, Mitshubishii Outlander PHEV 2013, LR Defender 90 uit 1985 met 140 pk TdI .
Daimler double six 1988, Classic Mini 1978, een Mini Clubman Estate 1979 ,Mini Cabrio 1982, Fiat Panda Twin Air 85 aut 2013, Mitshubishii Outlander PHEV 2013, LR Defender 90 uit 1985 met 140 pk TdI .
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Ziet er heel mooi uit.
Strakke bak hoor. Ben benieuwd in het echt.
Dat rijdt lekker hè, zo'n mooie nieuwe? Lekker veel rijden

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Aaj, da's minder

turbootje schreef:Op het engelse Mini forum wordt door iedereen met een open dak in de R56 al geklaagd over de herrie..![]()
Vooral bij 120 km/uur schijnt het oorverdovend te zijn. Misschien ga ik dat dak alsnog afbestellen...
Aaj, da's minder

- Helenk
- Be Mini

Bericht
120 hebben we er nog niet meegereden, toen was de motor al afgeknapt!
Staat daar ook iets op over het motor euvel, ben nog niet zo thuis op het enegelse forum.
Staat daar ook iets op over het motor euvel, ben nog niet zo thuis op het enegelse forum.
groet Henk
- Ivo
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ziet er geweldig uit
! BRG blijft natuurlijk een prachtige kleur voor een MINI. Jammer dat jullie er al een probleempje mee hebben, maar dat zal vast snel weer goed zijn. Veel plezier ermee!

Wat dacht je van BRG Classic, BRG R50 Cooper pre-facelift, BRG R50 Cooper post-facelift en BRG R56 Cooper?Sepp schreef: Tussendoor misschien alvast 's een fotosessie regelen met

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

- Sepp
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht

Dat komt dan heel goed uitRobbee schreef:Sepp, mijn nieuwe BRG R56 komt als het goed is in week 7.
Normaalgesproken rij ik niet langer dan 3 jaar met een auto, dus ....
Kan niet wachten, vreselijk![]()
Grtz,
Robbee

Onze sponsors